•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 3 december 2008

Mer & Mer...

Av Michael - 3 december 2008 13:28


Drar jag mig till denna bloggen och mer nya bloggare hittar hit och det kan ju bara bli bättre med detta bytet. Ett annat byte som skedde idag var min mobil som jag tog med mig hem. Det blev en mörkblå Sony Ericsson och den har massa roliga finesser så jag kommer nog ha att göra under dagen när jag ska lära mig allt det nya på den.


Den kostade 350:- och jag fick 400:- för mina 2 gamla så då vart det 50:- tillbaka så det löste sig utmärkt. Sen hade min dotter ett gammalt headset till sin gamla mobil som passade min nya så det var bra hela vägen...


Ska snart förbereda middagen... Idag blir det hemlagat potatismos, köttbullar med sås och lingon. Blev så sugen på det igår men sonen ville prompt ha hamburgare så det fick sambon steka då så lugnet fick lägga sig.

Kan bli ett redigt väsen annars ibland och denna rätten är ju lättlagad så de fick bli det då och jag fick vika mig...


Hoppas ni gillar de som skrivs och fortsätter kommentera...

Nu blir det matlagning för min del !



- Min Nya -


 
 
Ingen bild

Snosfia

3 december 2008 15:11

Vilket kanonbyte:)Känner mig lite osäker på den nya bloggsidan men jag skriver väl som vanligt så får vi se om det funkar!Förstår inte riktigt vad jag ska skriva i den andra kolumnen?URL osv???

Jag hoppas du ser att jag följer dig i alla fall:)Smaklig måltid och ha en fortsatt bra dag.Kramar från Katarina:)

 
Ammis

Ammis

3 december 2008 16:04

Åhh,hemmagjort potatismos som är så gott *dreglar* Jag är fullständigt såld på det,kan ha det till precis vad som helst.Själv fick jag nöja mig med 4 knäckebröd m.ost på efter jobbet....Snygg telefon o. vilket kap du gjorde. Ha en bra kväll vännen. Tjingeling

http://ammis.bloggagratis.se

 
Pisan

Pisan

3 december 2008 16:40

Måste kolla om vi har en mobilbank här i Göteborgstrakten, jag vill också byta till en ny (nygammal) mobil! Har haft min rosa Samsung i 2 år nu. God spis! :-) Här blir det wokad kyckling och grönsaker idag.

http://pisan.bloggsida.se

 
Ingen bild

hanna

3 december 2008 17:05

mmm,,,låter gott!,,snygg telefon,,sån skulle ajg kunna tänka mig,,,kram

 
blondiie

blondiie

3 december 2008 17:44

jag kommer och käkar sånt är ju skitgott...
eller menar du att jag måste laga det sälv???
bra kap med telefonen tycker jag=)
kra på dej =)

http://blondiies.blogg.se

 
blondiie

blondiie

3 december 2008 19:14

naw va du är gullig!!!
ha en fin kväll=)

http://blondiies.blogg.se

 
blondiie

blondiie

3 december 2008 19:37

omg, nu blir även kinderna röda=) smickrare där=)
tror nog massa kan ignonera dom där små röda, speciellt efterosm jag pratar oavbrutet å jämt är släng i käften o har svar på allt, dom jag känner behöver inte lexicon, jag har ju svar på allt=P

http://blondiies.blogg.se

 
blondiie

blondiie

3 december 2008 20:23

e faktiskt osäker på om någon lyckats få tyst på mig=P hahaha inte ens på det sättet=)

http://blondiies.blogg.se

 
blondiie

blondiie

3 december 2008 20:46

flinar, det blir du va, jag har dne förmågan, att förvirra er killar totalt=P

http://blondiies.blogg.se

 
-Nena-

-Nena-

3 december 2008 22:30

Grattis till nya telefonen. En sådan butik har vi tyvärr inte här, hade varit bra, speciellt då kidzen vill ha nytt (eller ny modell i alla fall).

Jag har lagt till dig i min länkrad nu.

http://nena.bloggagratis.se

 
mickis

mickis

4 december 2008 12:04

vad bra att det löste sig med mobilen..

jag hller med om att potmos, köttbullar & lingon är riktigt gott...

Vad hette den där kryddblandningen du ibland har i din köttbullefärs? *dåligt minne*

Kram

http://mermickis.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards