•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 13 december 2008

- Utmanad -

Av Michael - 13 december 2008 09:50



Ammis tyckte jag skulle fylla i lite om mig själv, förstår om ingen orkar läsa för det tar tid...



Regler: Sätt in dessa regler på din blogg. Svara ärlig på frågorna! Utmana andra genom att lämna en kommentar i deras blogg.


Du har barn…  Har faktiskt 2

Du använder dig av en kalender… NEJ !

Du har kallat utlänningar för svartskallar mer än 5ggr…  Tyvärr, men inte utan att det varit befogat…                  

Du äger mer än två datorer… Ja vi har 3 + 1 Lap top…

Du äger en egen bil eller motorcykel… Familjen har en bil, ja har inte ens körkort…

Din plånbok är tom på kontanter just nu... Har inte ens dammtussar i den…

Du dricker alkohol minst 1 gång per vecka… Rör inte en droppe !

Du skulle aldrig kunna vara utan sex… Nej vem kan det ???

Du vet hur man byter olja i bilen…  Ojaaa man är inte helt ovan

Du har någon gång legat på sjukhus längre än 1 vecka… 2 ggr

Dina enda vänner är från din arbetsplats...  Har ingen arbetsplats…

Du har varit på ett tupperwear party… Tyvärr !!!

Du är överviktig enligt dig själv… Tyvärr !!! (Fast hellre överviktig än skitviktig)

Dina vänner uppfattar dig som snål... Inte en aning…

Du har spottat någon i ansiktet… Nej !

Du har fler räkningar än du kan betala… Ja !

Kommer du ihåg alla du har haft sex med…   Helt Klart !!!

Du tvättar alltid händerna efter toalettbesök… Hmmm… Vi säger JA !!!

De flesta av dina vänner är äldre än du… Går åt båda hållen…

Du kan säga nej till att stanna uppe hela natten… Det fungerar för mig…

Du tvättar alltid dina egna kläder… Nej… (Sorry men det fixar jag inte)

Du röstar… Ibland !

Har du läst Kissies blogg någon gång?… Vems???

Du har glömt din mammas födelsedag minst en gång… ALDRIG, Jag har bara en mamma och hennes födelsedagar glömmer man inte.

Du gillar att gå ut och gå själv… Ja men gör det för sällan.

Du gillar ordet FITTA… Nej, inget som min mun får ur sig.

Du har tittat på pratshower… Kan väl hända....*gäsp*

Du dricker kaffe minst en gång om dagen… Nej USCH !!! Vidrigt ju…

Du vet hur man diskar... Ojaa…

Du älskar Blondinbellas blogg… Nej verkligen inte !

Du vill göra något förbjudet… Den som säger Nej den ljuger…

Du har haft sex på första dejten… Funderar… va länge sen… hmmm

Du kan räkna till 10 på något annat språk… Yes !

När du säger att du ska göra något så gör du det bara ibland… Det händer !

Du är smartare än dina syskon… Det blir enkelt då jag inga har…

Du kan klippa gräset…Helt klart… (Heter ju Trädgårdstomten)

Du har haft sex i bilen… Nope !

Du kan simma… Sen jag var 8 år…

Du kan mer än två språk flytande..  Ja Svenska & Engelska

Du kommer ihåg att vattna blommorna… Inte alla gånger…(förlåt mamma)

Du pluggar när du måste… Ja, eller, kanske…

Älskar Pizza… Capricciosa, Hawaii, Ciao-Ciao… (Mat för en gud)

Du tränar regelbundet… Hela livet är en träning…

Människorna på Starbucks vet vem du är… Nope ! Kaffe är ju vidrigt sa ja ju…

Din favoritmat är hämtmat och restaurang… Nej hemlagat !

Gillar du ordet KUK...  Den är min !

Det första du gör på morgonen är att få i dig koffein… Förbannat tjat om kaffe !!!

Du kan gå och handla utan att köpa något du inte behöver… Detta är en kvinnofråga… *blink*

Du kan laga mat själv… Självklart !!!

Du tycker att politik är intressant… NEJ

Du gillar vin... druvor…

Du kommer till skolan/jobbet tidigt varje dag… Jag kommer i tid!

Du har alltid en penna på dig… Nej inte så ofta som jag borde…

Du har fått kvarsittning i skolan… 1 gång

Är det romantiskt med vin… Inte en aning…

Du har en mobiltelefon som kostar mer än 5000 kr… Nej, jag fick min för 350:-

Du förstår politiska skämt första gången de sägs…  Ja, all politik är ett skämt i sig…

Du kan skriva snabbt… Ja men jag får ont i handen och skriver fel…

Du har förstått att vädret ändras för varje timme…Orka??

Du använder internet varje dag… Bloggar varje dag !!!

Du har skönhetsopererat dig… Räknas det när man klämmer en finne ??? ;)

Du behöver rensa din garderob… Ja det skulle inte skada !

Du vill ha en Sodastream i julklapp… Har jag redan !

Du kan läsa en bok och faktiskt avsluta den… Håller på, jäkta mig inte...


Utmanar den som vill...

Ha en underbar Lucia / Kram Micke

 
 
Ammis

Ammis

13 december 2008 10:38

Kul läsning :0). Skönt att du orkade dig igenom det hela,va lite orolig....Ha det gott. kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

13 december 2008 10:49

Kul att höra att fler inte har körkort..och att inte alla finner politik intressant... ha en trevlig lucia!

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Bella

Bella

13 december 2008 10:54

Denna snor jag :-)

http://www.metrobloggen.se/bellasblogg

 
Ingen bild

Snosfia

13 december 2008 10:56

Jag orkade läsa allt, säger en del om hur mycket jag har för mig*fniss*

Önskar dig en fin Lucia.
Kramar om:)

 
Linda

Linda

13 december 2008 12:47

Mysig Lucia till dig oxå vönnen... Kram

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
mickis

mickis

13 december 2008 14:49

Hej!

Skulle vilja fråga lite om en beställning:
Kan man få grytlappar, förklade & ev.2 kökshanddukar med gravyr på?

Monicas catering

Vad skulle det isf kosta och kan man f+å det innan jul?

ha en fin lucia!

http://mermickis.blogspot.com

 
stort och smått

stort och smått

13 december 2008 16:37

Tack detsamma!

http://agneta.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kattis

13 december 2008 18:30

Hej vännen!
Önskar dig en underbar kväll och en trevlig fortsatt helg..
Tar nog också denna listan från dig =)
Kram kram

 
Soffie

Soffie

13 december 2008 18:40

hejhopp en lussekram till dej å vad roligt att läsa om dej,
ha en bra kväll

http://soffie69.blogg.se

 
Annika

Annika

13 december 2008 19:44

Happy Lucia till dig också. :-)

http://acka.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

13 december 2008 22:10

Hade lite tid över och har nu gjort utmaningen.
Ha det gott

 
hanna

hanna

14 december 2008 07:43

den här listan va lite käck,,,tar den nog också från dig,,,,nu vet man ju lite mer,,hihi

http://www.123minsida.se/famsvanstrom

 
Eva

Eva

14 december 2008 16:14

Självklart läste jag HELA & snodde den jag med!
Kramar tillbaka! :)

http://myskusen.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards