•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 15 december 2008

Massa Kom Ihåg....

Av Michael - 15 december 2008 10:13



Hur fasen ska man ha koll på allting. Hur gör ni kvinnor egentligen ? Helt klart imponerad av era förmågor...

Somnade sent inatt men kan egentligen inte säga varför eller lägga ett finger på var problemet låg.

Det sista jag såg på igår var WPT Poker och till slut vart de många kort och dubbelt så många spelare...


Klockan var nog redan då över 03 så det var nog inte så konstigt att man såg suddigt kanske.

Idag ska jag läma in papper på AF så man får lite pengar efter julen :( Inget att göra åt utan jag får vänta lite sen byta period nästa år så jag lämnar in den 10:e och får då lön den 24:e istället...


Inte mycket till lön heller faktiskt, jag har nog mindre än socialbidraget och det är en skamfläck i sig... Får hoppas att nästa år blir bättre på firman med ny hemsida och nya produkter & kunder...


Dags för lite morgonbestyr sen ringa till FK och efter det åka in med blanketter och andra små ärenden.


Kram Micke

 
 
Kastrullis

Kastrullis

15 december 2008 10:33

Hej, hur vi kvinnor gör? Jag är iaf ett levande exempel på att undantag bekräftar regel. Kan inte göra mer än högst en sak i taget och glömmer alltid vad jag egentligen
skulle göra.... Men det e bara att bita ihop och börja om från början eller i någon ände.... typ :-)/U

http://kastrullapan

 
blondiie

blondiie

15 december 2008 10:47

God morgon vännen!
Hoppas du haft en kanonfin helg och att din vecka börjar bra=)
Nu är det inte långt till tomten kommer=)
Ha en fin dag!

http://blondiies.blogg.se

 
Ammis

Ammis

15 december 2008 11:30

Det enklaste är väl papper o. penna??Annars så skaffar du dig en Almanacka, hur svårt kan det vara?? ;0) kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Pisan

Pisan

15 december 2008 11:33

Jag tror att min sjukersättning också är bra mkt mindre än socialbidrag... På nåt sätt så hankar man sig fram, men man kan ju aldrig unna sig nåt :-( Hoppas du får en bra måndag, trots allt. Kram!

http://pisan.bloggsida.se

 
Ammis

Ammis

15 december 2008 13:08

;0) Inte hackar jag på dig vännen, men ibland så...mjjaa..är det inte så svårt :D

http://ammis.bloggagratis.se

 
Pisan

Pisan

15 december 2008 13:18

Å jag hoppas att mina smycken säljer bra nu innan jul, så jag har lite att leva på efter jul...
Kan hända att det kommer en liten order härifrån så småningom oxå, min gubbe är tokig i gamla engelska bilar, tänkte mig nån form av logga på nånting (som jag ska filura ut).

http://pisan.bloggsida.se

 
Pisan

Pisan

15 december 2008 13:31

Nä, han är en M, kanske en L numera... Men jag ska fiffilura lite och så säger jag till dig när jag är klar med det :-) Kan ta ett tag, jag har lång startsträcka... :-)

http://pisan.bloggsida.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards