•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 17 december 2008

Kom in och hälsa på...

Av Michael - 17 december 2008 10:24





Tänk va tiden går fort…

Har nu bloggat i 17 dagar på denna blogg och har haft över 700 sidvisningar. På den gamla bloggen tickar tydligen sidvisningarna på för jag har över 900 där trots att jag inget skriver där. Undrar vem som hoppas på att jag ska skriva där igen, till dem kan jag säga gå till denna bloggen för Metro kommer jag aldrig blogga på igen…


Trivs mycket bättre här och alla jag höll kontakt med på Metro följde ju med mig hit och alla andra vänner som läser min blogg hittade mig här med så det kan inte bli bättre.


Hoppas nu att flera hittar in hit och att flera lägger till i sina favoriter *blink-blink* hehehe…

Alltid roligt med nya bloggare och nya bekantskaper som hälsar på och skriver av sig eller kommenterar mitt bloggande men även sitt eget skrivande…


AHHH !!!

Har en besvärlig och energislukande åkomma just nu, en FINNE på näsvingen… Gör skitont och hur ont det än gör ska man dit och klämma hela tiden… (Mitt dumma nöt) får badda med lite Acne medel och hoppas den försvinner annars blir jag vansinnig… :)


Kram Micke…



 

 
 
Peggy

Peggy

17 december 2008 10:34

Nope..jag släpper inte ut dig ännu..:-) kanske i morgon..:-) ja visst är det skönt att "slippa metro" Ha en fin dag trots finne på näsan..;-) Kram!

http://www.peggygirl.se

 
Pisan

Pisan

17 december 2008 10:44

Vansinnig är inget bra att bli... Badda på med alsolsprit så torkar den ut.

http://http:/pisan.bloggsida.se

 
mickis

mickis

17 december 2008 11:24

Jordens värsta.. "en finne på näsvingen"... Du ska se att den försvinner...*tröstar*

http://mermickis.blogspot.com

 
Annelie

Annelie

17 december 2008 12:05

Jag valde bloggagratis för att det verkade vara enkelt och "rent". Kul att du får så mycket respons och jag håller med dig om att det är roligt med bloggvänner och allt det där. Låt nu bli finnen och ha en trevlig dag!

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Björn

Björn

17 december 2008 12:49

Nä återvänd inte till Metro! Stanna här och må bra istället. Att folk tittar in på Metro beror nog på att de inte länkat om dig - de hittar dig där och klickar sig sedan hit :)

http://bjornnastet.wordpress.com

 
Soffie

Soffie

17 december 2008 14:39

å va kul med så många besökare men du verkar va en rolig prick å då kommer man gärna tillbaka ,
jobbigt med din finne som stör hoppas den försvinner av acnemedlet.
må gott

http://soffie69.blogg.se

 
babymyz

babymyz

17 december 2008 16:32

ja fy fan,var glad att du inte é i mina kläder..
Hoppas ni har det fint i VBG;) här é det grått,blött och urtrist..
Vill ha SNÖÖÖÖ:=) Har ni snö??

http://www.metrobloggen.se/marilouise

 
hondäraiuddevalla

hondäraiuddevalla

17 december 2008 17:30

Du gör rätt i som stannar här, jag dock behåller min gamla, lättare där tyckte jag. Bättre en finne på näsan än en i röven *fnissar*
Tack!!! för den fina kommentaren i min blogg. Kram!!!

http://w.seww.missfbk.blogg

 
stort och smått

stort och smått

17 december 2008 17:54

Visst är det förjävligt med finnar!!! När man passerat 25-årsstrecket är det inte ok med finnar längre. Antingen finnar ELLER rynkor - inte både ock!!!!

http://agneta.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 20 mars 12:26

      Utöver allt annat som jag SKA/VILL göra så kommer jag på ännu fler saker. Det skapar ett viss kaos och huvudbry tyvärr.   Nyss så funderade jag på vad jag skulle kunna utföra mer med strö pinnarna och då avbröt hjärnan förnuftet m...

Av Michael - Tisdag 19 mars 17:52

      Kan ju knappt lyft fötterna över badrumströskeln men det ska inte hindra ett hushållshjon från att slita i sitt anletes svett och plågor.   Man skulle nästan tro att Tobbe är min hustru som han härskar över sociala medier och hu...

Av Michael - Tisdag 19 mars 11:14

      Ja man kan inte kalla det annat. Hela gårdagen efter vår dog-walk så var jag inte stöddig.   1.8 km kändes skönt men det fick jag ångra sen. Man skulle ju hem med och jag räknade ut att vi troligen skulle ha lika lång promenad...

Av Michael - Måndag 18 mars 06:36

      Och jag går ut med denna känslan just idag.       Gick och la mig efter 22 igår och vaknade ganska utvilad efter 4 och sen 2 timmar senare vaknar frugan och rufsar till håret på mig.   Betalat räkningar och snart ska vi...

Av Michael - Söndag 17 mars 13:12

      Jo det ska jag tala om för dig. Här uppe på "gräddhyllan" Blåsut (Vänersborg, för dig som tror på Stockholm) börjar man höra gräsklippare (-2) man hör även alla hantverkare som startar sina projekt (nämnde jag -2?) det kapas ved, kl...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards