•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 17 december 2008

Himmel Utan Pannkaka...

Av Michael - 17 december 2008 19:24




Oh my god…


Magen är proppmätt och full av korv med bröd, eller bröd med korv hur ni nu vill ha det. Jag har alltid sagt korv med bröd och kommer så att göra vad än reklamen säger.


Sitter nu och smälter detta och försöker undkomma pressen från sambon och Marika som vill ha sina julklappar klara för avhämtning.


Just nu i skrivandes stund är din order klar Marika och du kan hämta upp när du vill. Och tydligen ska du göra det imorgon enligt ditt sms… ”Alles Gut

Frågan är om du inte ska komma ut till Överby på förmiddagen för vi ska dit och shoppa julklappar och handla mat. Hör av dig !


Blev änna sugen på lite micropopcorn faktiskt så jag ska nog tassa ner och poppa lite i micron. Väldigt enkelt med påse i micron som blir klar på 4 minuter utan att bränna vid ett enda majskorn.


Någon mer som är sugen ?

 

 
 
Pisan

Pisan

17 december 2008 19:27

JA! Pisan är sugen! Har inte orkat laga middag idag...

http://http:/pisan.bloggsida.se

 
hanna

hanna

17 december 2008 19:39

kommer direkt!,,,skulle sitta fint nu det,,,,,

http://www.123minsida.se/famsvanstrom

 
Ingen bild

Micke

17 december 2008 20:30

Svar:

Hanna: Ja kom du... :)

 
-Nena-

-Nena-

17 december 2008 21:27

Lät ju inte alls så dumt, ska kolla skåpet om det finns någon påse kvar.

http://nena.bloggagratis.se

 
Mickis

Mickis

17 december 2008 22:13

Jättegärna Överby.
När var & hur :-P
Jag ska handla å så.. Så gärna...
& så kanske jag har möjlighet att träffa på både dej + sambon.
Nu har ni ju nummret:-P vi kan höras om tid & plats.
Kramizz

http://mermickis.blogs.ot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards