•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 19 december 2008

Lite för sent för Godmorgon...

Av Michael - 19 december 2008 11:55



Så jag säger bara hallå på er...

Vart sent igår och jag hade önskat jag fick sova längre men kanske lika bra man vaknade i hyfsad tid så kanske man somnar ikväll.


Måste ha tappat stinget för nu har jag sjunkt ner till plats 9 på kommentatorssidan eller så har ni tröttnat på mig helt enkelt... Näää så kan det väl inte vara väl ? :)


Har inget att göra så jag kan likaväl förspilla några timmar framför datorn medans sambon och dottern är ute och shoppar julklappar. 

Har fått 2 samtal, ett i förrgår och ett idag från ett band som vill ha sina jackor broderade senast den 8:e Januari... Ska bli kul och se om vi kan göra detta jobb åt dem eller om dem kanske tackar nej efter att dem fått vårat anbud.


Sörjer inte förlusten dock för vi har ju förhoppningsvis en innebandyklubb från Lilla Edet att jobba med och sen finns det lite annat att syssla med så vi ska nog klara av detta hoppas jag.


Önskar er en fortsatt skön fredag...

Kram Micke



 
 
Annelie

Annelie

19 december 2008 13:48

Ha, jag ligger EN placering före dig!! (skratt)

Vet inte vad jag gör för att förtjäna alla fina kommentarer! Men tack för din i alla fall..Hjärtat, ja otroligt! Din sida är väldigt fin tycker jag, hoppas du får ett par mysiga timmar framför datorn, kram//Annelie

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kattis

19 december 2008 13:52

Hej vännen!
Tror du har din trogna skara med läsare som inte tröttnar på dig! Men kanske mer att göra just nu inför julen?!
Önskar dig och din familj en helt underbar helg!
Kram

 
Bella

Bella

19 december 2008 13:56

Tack Micke - det gjorde mig mycket gladare!! Mår betydligt bättre just nu, och jag hoppas det håller i sig..
Trevlig fredag!!

http://www.metrobloggen.se/bellasblogg

 
helga

helga

19 december 2008 13:59

Viktigpettrar behöver ingen ;)

Kul att ni har en del jobb på gång. Kommentarerna minskar nog lite här kring jul.

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards