•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 19 december 2008

Solsken...

Av Michael - 19 december 2008 14:24



Hittade jag utomhus nu när jag var ute med min Leo... Fick med mig nya bilder också men kanske inga guldbilder direkt utan en ny pressbild och en ny på vårat charmtroll...


Sambo och dotter är ute och handlar fortfarande och nyss när jag ringde dem fanns dem på Coop och skulle handla fläskfilé till middan. Den ska läggas skivade på en bädd av paprika (röd & grön) hela champinjoner och en täckas med vitlöksost & grädde... Till det serveras ris !


Va länge sen vi åt denna rätten så det vattnas i munnen en aning faktiskt. Hoppas dem kommer he snart så vi kan äta för jag är smått utsvulten att jag tassar ner och tar mig lite frukt...


Hittar ni på själva ?



 
 
hanna

hanna

19 december 2008 15:04

Hej där,,fina bilder på er!,,vi ahr precis kommit hem ifrån karlstad,,varit där o handlat o varit i Fbk shoppen o kollat,,ojojoj,,vad mycket fint. Tvillingarna fick en varsin flaska från shoppen,,men schhh,,,de e julklapp,,hihi,,,,,ha en bra kväll,,kram

http://www.123minsida.se/famsvanstrom

 
Mickis

Mickis

19 december 2008 15:21

Vilket härligt väder vi fick idag... Jag har varit på möte där jag ska 'arbeta'. Känns kanonbra.
Sen har jag käkat lunch, varit på 'gröna skylte' å handlat. Strax ska jag+min bodyguard ut i julruschen. MAT står på schemat...

Ha en fin fredag

http://mermickis.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

19 december 2008 16:43

Lät ju inte alls så dumt det där, middagen enar jag. Här hemma har vi haft spagetti med köttfärssås, jag och döttrarna, maken ska på julbord och vi ska gå och äta tårta snart.

Ha en fin fortsättning på fredgen.

http://nena.bloggagratis.se

 
hanna

hanna

19 december 2008 17:54

visste inte du ville ha en vällingflaska,,,hade jag vetat så hade du fått,,,:-) :-)!!! sköt om dig,,,bamsekram

http://www.123minsida.se/famsvanstrom

 
Ingen bild

snosfia

19 december 2008 18:00

Han är sååååå söt, det är inte klokt:)Vill ha hund varje gång jag ser eran Leo. Husse är söt han också, måste ju vara rättvis*fniss* Den maten lät god, tyvärr är det inte som förr när jag läste dina bloggar, blev såå hungrig och fick slänga mig i grytorna. Matlusten är noll nuförtiden eftersom sjukdomen spridit sig:( Äter men bara för jag måste. Hoppas på bättring när jag ska till Uppsala.

Smaklig måltid och ha en fin kväll, här ska vi fira, sonen hade godkännt i alla ämnen och jag har en mycket lycklig son och givetvis en mycket stolt mamma:)

Kramar från Katarina.

 
stort och smått

stort och smått

19 december 2008 19:27

Låter gott!! Själv blev det hemlagad pizza, vilket inte heller är fy skam! Ha en trevlig kväll!

http://agneta.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mariah

19 december 2008 21:41

Hej! Är det för sent att beställa ett par julstrumpor med barnens namn på??? Finns det ngn bild att se??
Kram

 
Ingen bild

Micke

19 december 2008 23:17

Svar:

Katarina: Ja han är våran lilla ögonsten :)

Mariah: För din skull gör jag undantag, har skickat dig länken på men... :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards