•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 26 december 2008

God Fortsättning...

Av Michael - 26 december 2008 09:58



Nästan glömt av hur man bloggar... Eller nää ja driver med er en aning. Har inte haft orken eller tiden helt enkelt och jag är säkert inte den enda. Desutom har jag inte orkat läsa eller svara på kommentarer heller eftersom stressen lagt sig  så sent vid jul... Inte en sketen aning om vad jag skre just nu men det löser sig i slutändan.


Julafton var mycket behaglig och stämningsfull, hade varit mer trevligare om man hade fått lite snö. Tyvärr ville inte Kung Bore släppa en enda snöflinga i mitten av landet så vi fick snällt vara utan.


Väldigt nöjd med klapparna, maten, sällskapet och de är ju synd att man bara lever så här kungligt en dag om året egentligen...


Fast idag ska vi ha en julafton till eftersom min mamma jobbade kvällen på julafton ska vi fira igen och dela ut nya julklappar senare och äta mera julmat (Mums) sen får det vara nog med maten till nästa jul... Ja kanske ska jag köpa en ny skinka eftersom det är gott pålägg och liten skinkmacka slinker ju alltid ner eller hur ? ;)


Nu ska jag skala clementiner och försöka vakna till så man finns med i spelet under dagen... Sköt om er alla där ute i etern :)


Kram Micke



 
 
stort och smått

stort och smått

26 december 2008 10:19

God fortsättning!
Julen är underbar, men det räcker att den är en gång om året!
Till påsk är det lagom med sill och lax igen : )

http://agneta.bloggagratis.se

 
Ingen bild

snosfia

26 december 2008 11:22

Heeej:)
Roligt att läsa några rader från dig igen, låter som du fick en mysig jul tillslut. Vi fick också klara oss utan snö men med massor av levande ljus ochh låta bli att titta ut så blev mysfaktorn hög ändå:)

Jag hade lite att tänka på som du vet så jag sög åt mig varje sekund av att se mina goa barn:) Deras helt otroliga sätt mot en sjuk mamma, jag verkligen tänkte...detta har jag åstakommit helt själv, jag menar också själv eftersom det inte finns någon pappa som bryr sig. Jag sitter inte och slår mig för bröstet men jag är stolt över mina barn och hur dom vuxit upp till underbara människor:)

Önskar dig en fortsatt fin julhelg och ta hand om dig:)

Kramar om...

 
Kattis

Kattis

26 december 2008 12:14

Nu har jag bytt sida.. tror jag =) hmmm
Tröttnade på att den var så himla seg och ibland bara låste sig.. får se hur det går med denna sidan.. he he..
Ha en fortsatt trevlig jul!
Kattis

http://blogg.aftonbladet.se/28284

 
Ingen bild

mickis

26 december 2008 12:49

God fortsättning!

& du svärmor blev sååå HIMLA GLAD FÖR sin JULKLAPP!!!

Tack igen!

 
-Nena-

-Nena-

26 december 2008 19:21

Tittar förbi för att önska god fortsättning.

http://nena.bloggagratis.se

 
Annelie H

Annelie H

27 december 2008 09:02

Verkar som att ni har haft en härlig jul..stor kram från mig!

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Björn

Björn

27 december 2008 10:15

Äsch, bloggar gör man ju när man känner för det :)

http://bjornnastet.wordpress.com

 
babymyz

babymyz

27 december 2008 10:58

Julmat é jag nog den enda som kan äta hur mkt som helst av i flera dagar om så é..
Gubben börjar dra i annan mat redan efter dag 2,jag kan sitta med precis samma tills allt é slut..
Och på NYÅR börjar jag om med en ny ladning jansson mm..
Gubben vill helst ha fläskfilé och sånt..
Jaja GOD FORTSÄTTNING MICKE:=)

http://www.metrobloggen.se/marilouise

 
Linda

Linda

27 december 2008 11:29

Goooo foooortsäääätning vännen... Hoppas ni haft det mysigt *kramar*

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Pisan

Pisan

27 december 2008 11:53

God fortsättning! :-)

http://pisan.bloggsida.se

 
hanna

hanna

27 december 2008 13:36

God fortsättning,,,kram

http://www.123minsida.se/famsvanstrom

 
hanna

hanna

27 december 2008 17:50

vilken stilig karl det var som skrivit på min sid,,*blink*,,,ha en trwevlig lördaskväll,,kram

http://www.123minsida.se/famsvanstrom

 
Peggy

Peggy

27 december 2008 21:29

Hej vännen..! Bloggen får vila lite i jultider, man kan inte hinna med allt..;-) Önskar dig en god fortsättning på helgen..! Kramar!

http://www.peggygirl.se

 
blondiie

blondiie

27 december 2008 21:54

god fortsättning=) vi hade med en grön jul.... inte ens frost kunde an få...
enda som skiljer från midsommar är temepraturen på midsommar brukar det ju åtminstone var ösregn och 10 plus hahhhaha!!!

ang vista så sakll det väl funka omman kör en recovery direkt när man startat burken?
men ite vet jag, hoppas den ine crasjar i vilket fall =)
kramis

http://blondiies.blogg.se

 
Hermansdottern

Hermansdottern

28 december 2008 19:09

Hej!
Slank bara in av någon anledning för att läsa litegrann, trevlig och rolig blogg du har, det är så härligt att bara vara och skriva av sig.

http://hermansdotter.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Av Michael - Torsdag 11 april 11:32

      Efter ett kort besök på Vårdcentralen tog jag mig en kort promenad hem. Visade sig att det gav 3.32 km in och nu står jag snart på 1 mil   Inte illa enligt mig även om kroppen tar stryk. Värst är konstigt nog min vänstra fotled ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards