•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Michael - 1 januari 2009 20:44




Hitta på något roligt och fyndigt att skriva om fick jag läsa av någon… Hur enkelt är det då att komma på något på beställning?

Får ju komplex direkt och hela skallen låser sig och försätter fingrarna i en steloperation utan dess like…


Får ladda med lite ostbågar, Pepsi Max & Simpsons på tv så kanske det dyker upp något roligt att skriva om ett litet tag… Kan skriva så mycket att den som har mest roligast nu är nog sambon som sitter i sonens rum och kör bilspel med sonens ratt som han fick av farfar i julklapp… Hon har vibrationer i ratten med så hela sonens sovrum skakar och dunkar så snart kommer väl grannen in och undrar.


Funderade själv…. Nää tv va de ju, (brb)


Där fick jag för det… Skulle se på Simpson men eftersom sonen ser på tv där nere bestämde sig sambon för att hon skulle se på 10 år med Parlamentet och det är ingen favorit direkt så jag höll ut i 30 minuter sen lämnade jag tv:n…


Fortsätter med funderingarna… Funderade på att man kanske skulle ta körlektioner i sonens rum när nu ratt och pedaler fanns på plats, men fick avsluta den tanken när jag såg att hon spelade Stock Car Racing… Med facit i handen kan man ju inte annat säga att det vore ett stort misslyckande att ens försöka lära mig något.


Kanske kan lära mig av den avlidne Colin McRae istället… Får man ju halkkörningen med på samma gång utan att riskera mitt egna liv… *blink*


Bäst att komma på andra tankar… Kram Micke



 

Av Michael - 1 januari 2009 15:27



Läser och ser hur många skriver att dem överlevde nyårsafton och dom är lika förvånade varje år... Jag har egentligen bara ett svar på det och de är ALKOHOLEN !!! :)


Ja innan ni hoppar på mig och skriker och river upp allt mellan himmel och jord ska ni få veta hur jag tänker... Alkoholen bevarar kroppen intakt, den balsamerar så att säga sen dödar Alkoholen bakterier och jag då som aldrig rör alkoholen har problem med det kroppsliga och har säkert miljoner med bakterier i kroppen som det känns nu... ;)


Visst lite baksmälla tar man bort med några timmars vila, 2 liter Juice och TREO men mina krämpor sitter kvar fasen så mycket längre och TREO tycker jag inte ens om utan det får bli allt annat ur apotekets lager...


Ska sluta gnälla nu och skicka ut dottern med hunden sen ska jag börja fundera på middagen. Köttbullar vill dem ha så jag får komma på vad vi ska ha till dem nu... Lutar åt att jag vill ha potatis med brunsås och grönsaker medans barnen vill ha makaroner. Hmmm... vad ska man göra ? Ja jag vill ha mat som fyller buken och de gör makaronerna i 1 timma ungefär så det får bli lite av varje idag... (Bäst för rofylldheten)


Kram Micke



Av Michael - 1 januari 2009 01:05



En timma in på det nya året vill jag kasta ur mig lite innan jag ska lägga mig. Vi hade ett ganska bra firande, först med raketer inne i stan klockan 5 sen hem och började med maten och medans den stod på spisen en timma spelade vi monopol (ps1) och det var skitkul.


Sen kom maten på bordet (Fläskfilégryta) och efter det så fortsatte vi spela vidare med ps2 varvat med gamecube... Efter några timmar började min mage säga ifrån, sen var det ett faktum. Gick på toaletten minst 4 ggr på 1 timma. Tog 2 imodium och inget mer att äta och dricka före nyårsskålen vilket vi gjorde i Pommac och sen tog jag och min son på oss jackorna och gick ut för att se på eldhavet från alla håll...


Nu är gaddarna nyborstade och jag ska krypa ner i sängen medans dom andra i familjen kör järnet på Mario Karten där nere... Hoppas jag kan sova ordentligt utan att behöva rusa mellan säng och toaletten.


Hoppas och Önskar er ett fortsatt trevligt firande och en riktigt God Natt...

Ingen baksmälla för min del men har huvudvärk redan nu trots bara Pommac & Pepsi Max :)


Sköt om er & Sov så gott...



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards