•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 1 januari 2009

GOD FORTSÄTTNING...

Av Michael - 1 januari 2009 01:05



En timma in på det nya året vill jag kasta ur mig lite innan jag ska lägga mig. Vi hade ett ganska bra firande, först med raketer inne i stan klockan 5 sen hem och började med maten och medans den stod på spisen en timma spelade vi monopol (ps1) och det var skitkul.


Sen kom maten på bordet (Fläskfilégryta) och efter det så fortsatte vi spela vidare med ps2 varvat med gamecube... Efter några timmar började min mage säga ifrån, sen var det ett faktum. Gick på toaletten minst 4 ggr på 1 timma. Tog 2 imodium och inget mer att äta och dricka före nyårsskålen vilket vi gjorde i Pommac och sen tog jag och min son på oss jackorna och gick ut för att se på eldhavet från alla håll...


Nu är gaddarna nyborstade och jag ska krypa ner i sängen medans dom andra i familjen kör järnet på Mario Karten där nere... Hoppas jag kan sova ordentligt utan att behöva rusa mellan säng och toaletten.


Hoppas och Önskar er ett fortsatt trevligt firande och en riktigt God Natt...

Ingen baksmälla för min del men har huvudvärk redan nu trots bara Pommac & Pepsi Max :)


Sköt om er & Sov så gott...



 
 
Annelie H

Annelie H

1 januari 2009 09:26

Aj då. Låter inge vidare det där med magen. Annars lät det som en helmysig kväll i familjens och kärlekens tecken.. Du har en utmaning hos mig, frivillig förstås och du kanske redan har gjort den...(skratt). Kram!

http://annelieh.bloggagratis.se/#1240682

 
hanna

hanna

1 januari 2009 11:20

God fortsättning!
Här var det nyårsstädat,,,:-)
Vi hade en jättebra nyårsafton,,var längesen faktiskt så här är vi jättetrött för det blev sent!!,,bebisarna e dom enda som e pigga så det är bara o se glad ut o va uppe,,,i omgångar,,hihi
ha en bra Nyårsdag,,kram

http://www.123minsida.se/famsvanstrom

 
helga

helga

1 januari 2009 14:16

Det låter som ni fick en fin kväll! God fortsättning på 2009.

http://helga1.bloggagratis.se

 
blondiie

blondiie

1 januari 2009 15:00

Tack för detta året (eller förra då haha) och att du valt att titta in på min blogg, lite då å då!!! Hoppas att 2009 blir ett kanon år för dig och dina nära och kära!
Njut av dagen och låt detta bli första dagen i resten av ditt liv, och gör nått bra av den! Carpe Diem!
Massa kramar!!!!

http://blondiies.blogg.se

 
Pisan

Pisan

1 januari 2009 17:47

God fortsättning! Låter som ni hade en fin kväll. Det hade vi också ute i buschen i lilla stuuuugan. Lugnt och skönt. Idag är det inte många knop på någon av oss här hemma, alla är trötta - det är kul att komma bort men jag sover alltid sämre när jag är borta och så var bäddsoffan alldeles för hård :-) och så blev det ju sent också.
Så! Nu har jag klagat lite :-) Kram på dej vännen! :-)

http://pisansblogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Av Michael - Torsdag 11 april 11:32

      Efter ett kort besök på Vårdcentralen tog jag mig en kort promenad hem. Visade sig att det gav 3.32 km in och nu står jag snart på 1 mil   Inte illa enligt mig även om kroppen tar stryk. Värst är konstigt nog min vänstra fotled ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards