•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Michael - 2 januari 2009 22:13



Va kallt -4 grader kan vara om man bara har en t-shirt under fleecetröjan och går ut med hunden på promenad. Ganska dumt egentligen men man vill ju bara få det gjort och den första biten går det bra, men sen på vägen hem är har man enorm hemlängtan och är lite småfrusen :)


Nu sitter man tryggt inomhus i värmen igen och har +23.8 grader runtom mig och det känns skönt att få av sig dem kalla bycorna och dra på sig shortsen igen :) (Ja ni läste rätt)

Funderar på om jag skulle se någon film eller om jag ska gå ner och beröma sambon som gjort snyggt i vardagsrummet... Är lite annorlunda men det blev verkligen bra, vi har gått runt i samma banor hela tiden att man helt enkelt fick kasta om allt och göra något helt oväntat...


Om man skulle gå ner och ta liten macka innan sängen så har man det gjort och slipper springa ner sen efter att man krupit ner under täcket...

Löser väldigt många problem och man somnar så gott efter att ha nattat magen med en god smarrig macka full av godsaker...


Sköt om er & Godnatt



Av Michael - 2 januari 2009 15:38


Sitter här och plågas av en huvudvärk & mild tandvärk, eller ont i tandköttet efter att ha mumsat på chips... Fastnade en bit vid sidan av tanden och nu gör det satans ont. Så när man sträcker sig ner känns det som tanden ska skjuta ut hjärnan ur skallen...


Så någon nytta är man inte när sambon möblerar om i vardagsrummet. Jag som älskar att göra sånt men INTE nu... Har petat i mig 2 Alvedon och 1 Ibumetin 600mg så det tar nog inte så lång stund innan det försvinner eller iaf mildrar värken avsevärt...


Ska snart laga middag med och idag blir det nog en god köttfärssås och pasta skulle jag tro. Skönt att komma ifrån julmaten et tag men vi har ju en julskinka i kylen som ska griljeras sen läggas på mackan med senap på ;)


Svara nu på omröstningen och skriv massa kommentarer så blir jag jätteglad :) Kram Micke

Av Michael - 2 januari 2009 12:17



Redan 2 dagar in på ny månad och nytt år skjuter jag till höjden med min besöksstatistik... Efter 2 dagar i Januari har jag gått förbi dom 3 första dagarna i December.


Bara det är en skön sak att beskåda... sen alla era smickrande ord om hur "bra" jag skriver gör inte saken sämre heller... (mallig)


Kom precis på att ja är skithungrig och har INTE fått i mig frukost så kanske därför jag är lite skakig på handen. Har ju inte ätit sen igår kväll och borde nog åtgärda detta snarast känner jag nu.


Kallt har vi haft det inatt, över -10 grader vilket har sjunkit lite (-7.9) men det är som sagt ingen tryckande värme... Funderar på att ta en promenad och njuta av solens starka strålar. Sägs ju vara bra med ljusterapi och solen är ju vår starkaste ljuskälla så de finns nog inte bättre terapi då eller hur ?


Näää... Föda va det, ses snart igen... Kram Micke



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards