•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Michael - 3 januari 2009 23:10



Guuud va skönt att slippa granbarren på hakan... Tog en snabbdusch och rakning så nu kan man lägga sig med gott samvete utan att känna sig som en fakir inatt...


Måste även få berätta om mitt misslyckande tidigare... Satt och retade en bloggvän (Blondiie) eftersom sambon hade gjort iordning en ny smarrig skinka som vi skulle äta när vi såg på ishockeymatchen... Skar upp 3 skivor och skulle lägga upp dom få ett fat jag tar ut ur skåpet. Eftersom jag precis innan hållt i skinkan så var handen smått slirig och jag tappar fatet som på högkant faller rakt ner över foten...


Foten svullnar upp och är smått blåslagen, värker som satan och när man säger att synden straffar sig självt så förstår jag varför nu. Men anser att Blondiie är en *chicken* ändå *asg*

Nu ska jag halta ner igen och se färdigt sista perioden som precis startade...


Önskar godnatt & sleep tight...



Av Michael - 3 januari 2009 14:01



Har jag just nu efter att ha glömt, nää fel ordval... Jag har inte ORKAT att raka mig så därför känns hakan som rakblad när jag kliar mig. Lite varmare ute idag faktiskt men ingen ork att röra mig utomhus för det.Vi satt och spelade på ps2:an igår kväll/natt ja och sambon efter att hon möblerat runt. Vi spelade monopol fram tills klockan va över 3 på natten... :) *Gääsp*


Annars sker inte mycket just nu förutom att jag nyss drog ut en "JULSKINKA" ur ugnen och den ska bara griljeras sen in i ugnen en stund sen ska den förtäras... Kommer bli GÖÖRGÖTT Blondiie *asg* Och nä du får inga 4 skivor till mackorna för du är en *chicken* hahahaha...


Försöker komma på middag men det står still där uppe just nu. Känns som hjulet snurrar och hamstern är död... Hissen orkar inte gå hela vägen upp så att säga men det beror väl mest på gårdagens slarv eller va tror ni ?


På Återseende...



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards