•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Michael - 5 januari 2009 22:52



Ja eller John Blund går bra med...

Vill att gamle JB håller sig borta nu trots att jag är trött som ett vridet lakan. Inatt klockan 01:30 visas finalen i JVM mellan Sverige - Kanade så den matchen får man bara INTE missa helt enkelt.


Hade nyss tinat upp precis innan jag skulle ut igen denna gången med Leo. Snabbt ut sen snabbt in igen eftersom det var -11 utomhus och bitande kallt.

Nu börjar jag tina upp för andra gången och det känns rätt bra nu men börjar som sagt att bli enormt trött... JB bokstavligen hänger i ögonlocken så jag får gå ner och koka vatten se dricka massa Té tror jag...


Varit tunt med kommentarer nu så kom igen nu så jag vet att ni finns där och att ni läser... :)

Bästa jag vet att få många inlägg att besvara, va tycker ni själva ?




Av Michael - 5 januari 2009 18:07



Jag gjorde slag i saken och bestämde mig för en promenad och rensa skallen, lungorna och få röra lite på mig. Gjorde allt i fel ordning för jag började med att klippa håret (-11 grader ute) sen duschade jag och gjorde mig så fin (yeah right) och drog på mig kläderna (för lite) sen var jag nog borta i över en timma och de kändes när jag kom hem...


Men under promenadens gång var det massa saker som höll mig varm i form av fotostunder, glada hundar och en hopp om framtiden. Men som sagt när jag kom hem var det inte bara min rinnande näsa som var problemet. Jag hade klätt mig så oklokt att knäna saknades och fingrarna var bortdomnade... Ingen direkt blodcirkulation i fingrarna så jag släppte av mig kläder och studsa rakt in i duschen...


Nu håller ja sakteliga på att tina upp efter duschen och en kort sömn under filmen vi såg på. Hade sett delar av den förut så mig gjorde det inget speciellt utan jag somnade med gott samvete i 20 minuter ungefär... (Drömde sött gjorde jag med)


Nu ska vi äta lite sen är det hockey klockan 19:00 på webbradion. Ikväll spelar Färjestad - Brynäs och jag hoppas på vinst igen...


Godkväll...



Av Michael - 5 januari 2009 11:38





God morgon goda vänner…

Ja det är morgon för mig men kanske inte så mycket gott med den egentligen. Somnade verkligen sent inatt och det värsta var att barnen gjorde det med. Kommer att bli en helvetes vecka nu när vi ska få barnen att komma i säng eftersom skolan börjar igen på torsdag av alla dagar…


Sen igår gick inget min väg med länkarna som jag skrev i sista bloggen och jag kan bara gissa varför och min gissning går mot att ”bloggagratis” inte tillåter dem länkarna eller så gör jag något upp åt väggarna fel helt enkelt…

Fått förslag och hjälp av en bloggare men tyvärr så verkar det inte fungera ändå så ni som vill se mera får helt enkelt kopiera länken och klistra in den i eran webbläsare…


Nähä… Nu ska jag jaga kunder så vi kan få igång ruljansen och tjäna lite extra pengar och köpa en ny lyxig skrivbordsstol och sätta vid broderimaskinen… Njaaa lyxig förresten var väl kanske inte rätt ord utan behaglig och bekvämlig passar bättre snarare.


Sköt om er…!

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards