•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Michael - 6 januari 2009 22:57



Skulle banne mig ha köpt en lott idag för sån här tur har inte jag någon dag i vecken eller månaden heller för den delen. sen ska man föra facklan vidare till 7 andra av sina blogg vänner. Hmmm varför bara 7 ? Ni berör mig på olika sätt och ni är fler så varför gör jag då inte egna regler ?


Jo det gör jag och nominerar alla mina bloggvänner detta pris... Stort, nää ENORMT GRATTIS till er alla och tack för att ni finns...


Kram Micke


( Tack Yvonne för din award )

Av Michael - 6 januari 2009 18:25



Ska man springa och köpa en lott tro ?

Fick först en award frå BabyMyz imorse och vill Anna förära mig med ett nytt... Har man vart så snäll alltså ?


Börjar känna mig lite speciell... ;) Tack snälla!



Av Michael - 6 januari 2009 18:03



Varför lyssnar man inte när kroppen säger "Du är mätt nu, sluta äta" utan fortsätter till tallriken är slut och magen blir som en spärrallong... Ont i huvudet före maten och nu det + en full mage som skriker STOPP!


Nu får man sitta här och skämmas för sin glupskhet och ha ont... "Rätt åt mig"

Spagetti & köttfärsås stod på dagens meny och det smakade underbart gott som vanligt.


Hoppas inte allt fastnar på magen nu för då är det kört för min del. Kommer aldrig vinna den gyllene moroten... :(

Av Michael - 6 januari 2009 13:22



Inte varje dag man får award för sitt bloggande. Men BabyMyz ansåg att ja och flera andra var en blogg som hon tyckte om att läsa så jag sträcker på mig och ser stolt ut...


Börjar lite kort idag så blir transportsträckan inte lika lång. Jag är seg som korv och skulle sett på matchen inatt men somnade efter 2 perioder och missade sista. Sambon såg hela och somnade runt 04:30 skulle jag gissa på...


Time 4 annat nu en stund och jag ber om ursäkt BabyMyz för att jag inte skriver oftare hos dig ;) Ska genast skärpa mig... *Pöss*

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards