•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Michael - 7 januari 2009 13:58



Har inte ens ett svar på det heller men borde ha skrivit sitta här vid datorn och klicka fram och tillbaka men det gör jag... Huvudvärk idag igen och börjar inse var felet ligger men det håller jag för mig själv. Vill inte berätta alla mina fel och brister utan lite vill jag gömma undan.


Har massa saker jag skulle vilja göra men orkar inte lyfta ett finger... Eller där ljög jag för nu lyfter jag dom när jag skriver. Sen kollar jag lite på vad vi har att göra på firman och det är en del nu. Sambon gör klart sista av 6 jackor som ett lokalt cover band ska ha på sig. Igår gjorde jag klart 80% av Mariahs märke hon beställt.


Sen hoppas jag på att vi ska få klartecken från ett Café som ligger i Landvetter... Marika ska ha ett örngott med Snobben på. Det hela flyter på, jo sen ska en Cruising klubb ha 2 uppsättningar märken och det är 3-4.e gången dem beställer från oss nu. (skitroligt)


Snart börjar Cruising och Mc klubbarna höra av sig får man hoppas och då rullar det på som vanligt igen... sen ska vi ut på loppisarna igen och se hur det går denna gången. Fast nu med andra produkter än vinterkläderna som vi hade före julen... Gäller att komma på något fyndigt där med och det är inte enkelt.


Får fundera en stund... Kram Micke




Av Michael - 7 januari 2009 12:14



Med en GPS såklart... (silly me)

Vet inte varför jag skrev den överskriften egentligen men gissar att det var en nödlösning för stunden... :)


Känner att jag närmar mig en milstolpe till i livet och allt känns trögare. Beror det på ålder eller är det annat som spökar tror ni ?

Försöker att inte tänka på det för ofta men det poppar upp ibland eller så blir man påmind av någon i närheten...


Annars är det som vanligt här i denna delen av landet... småkallt (-3.8) ingen snö och knappt med syre så man håller sig över ytan. Nej så illa är det inte egentligen men lite gnäll vill ja ha med i starten på dagen.


Hur har ni det själva ?




Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards