•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 8 januari 2009

Godmorgon Vänner...Och alla ja känner.

Av Michael - 8 januari 2009 07:49



Jisses va förvånad Ammis kommer bli när hon ser en blogg som jag påbörjat redan klockan 07:51 det har inte skett på ett ta. Men idag gick det inte att ligga kvar eftersom jag har sprängande värk i vaderna och det krampar hela tiden. Va bara att gå upp och smörja in med Reparil och så ta på mig varmt och nu sitter jag här en stund.


Insåg också nu när jag kollade bland mina bilder att det var tunt med vinterbilder, ja om man nu kan kalla det för vinter. Björn har ju satt press på mig genom att hissa mina bilder till skyarna så nu måste jag leva upp till detta status... :)


Så jag borde kanske bege mig ut och se vad naturen har att erbjuda mig och min kamera. Får bli lite ljusare ute bara så man kan se vad som göms på marken... Denna gången ska jag klä mig varmare så jag slipper förlora känseln i benen och händerna. 


Frukost & Te nu... Någon mer som vill ha ?






 
 
babymyz

babymyz

8 januari 2009 08:18

hehe då var jag vaken innan,min dotter gick upp 6.20 och då vaknade jag,men låg kvar o gozade till 6.45 ca..

http://www.metrobloggen.se/marilouise

 
Mickis

Mickis

8 januari 2009 08:36

Frukost... ja tack
The... nej tack

Inte för att det är någon tröst för dig... Men jag vet precis hur det är att vakna tidigt med kramp i ben... Från ljumskar å ner i benen... Vader & rygg... Sover numér ok, förr vaknade jag vid 4-tiden... Men har fått hjälp...
Försök töja musklerna...
Ha en fin fotodag!
Kramizz

http://mermickis.blogspot.com

 
Ingen bild

hanna

8 januari 2009 08:50

go morron,,,ja du e uppe tidigt,,,gick det bra o få upp barnen?
Ja det får nog bli nån form av promenad idag om man ska hålla sig vaken,,usch vilken natt,,,vill sova!,,kram,,

 
babymyz

babymyz

8 januari 2009 09:08

Klart:=)

http://www.metrobloggen.se/marilouise

 
helga

helga

8 januari 2009 09:29

Här blev det också mer normala rutiner idag när alla skulle iväg till jobb och skola. Ja, inte jag då - jobbar helg istället ;)

http://helga1.bloggagratis.se

 
Annika

Annika

8 januari 2009 10:22

Är det för sent att få frukost nu??? :-)

http://acka.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

8 januari 2009 12:48

Ja, om jag någonsin får kläm på det ska jag tipsa dig! Detsamma då! : )
Te låter gott, det ska jag gå och fixa, är så jädrans trött på att inte klura ut hur man gör. Fan för mig och datorer! Det går bara inte!

http://agneta.bloggagratis.se

 
Annika redan mätt

Annika redan mätt

8 januari 2009 12:51

Det där lät strålande!!
Har dock redan ätit lunch. :-(
Kan jag ha frukosten innestående???

http://acka.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

8 januari 2009 12:51

Herre jättejävlar! (förlåt mitt språk men jag blev så paff!)
JAG LYCKADES! Så här gjorde jag:
*harkel*
Gick in på min blogg via Firefox istället för Safari och testade att klistra in länken där. Och voilà! Då gick det minsann!
Som jag svurit och slitit mitt hår.
*går och kokar te*

http://agneta.bloggagratis.se

 
mickis

mickis

8 januari 2009 13:36

Hejsan.. Blev det ngr foton? Nu slaskar snön bort.. den lilla som kom & hundarna blir smutsiga av promenaderna.. *trist*

Hur går det för er med snobben & det? Har ni för mycket på G och inte hinner med så säg bara till... Men det vore bra att veta snart för isf ska jag leta upp ngt nytt i present...

Kramizz

http://mermickis.blogspot.com

 
Ammis

Ammis

8 januari 2009 15:24

Ja undrens tid är inte förbi...*fniss*. Visst är det skönt att komma upp i tid,sen nu till att komma isäng också så kommer du upp i tid imorgon också. Förstår om du tog fina vinterbilder på f.m men nu är det bannemig ingen snö kvar *snyft*.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 20 mars 12:26

      Utöver allt annat som jag SKA/VILL göra så kommer jag på ännu fler saker. Det skapar ett viss kaos och huvudbry tyvärr.   Nyss så funderade jag på vad jag skulle kunna utföra mer med strö pinnarna och då avbröt hjärnan förnuftet m...

Av Michael - Tisdag 19 mars 17:52

      Kan ju knappt lyft fötterna över badrumströskeln men det ska inte hindra ett hushållshjon från att slita i sitt anletes svett och plågor.   Man skulle nästan tro att Tobbe är min hustru som han härskar över sociala medier och hu...

Av Michael - Tisdag 19 mars 11:14

      Ja man kan inte kalla det annat. Hela gårdagen efter vår dog-walk så var jag inte stöddig.   1.8 km kändes skönt men det fick jag ångra sen. Man skulle ju hem med och jag räknade ut att vi troligen skulle ha lika lång promenad...

Av Michael - Måndag 18 mars 06:36

      Och jag går ut med denna känslan just idag.       Gick och la mig efter 22 igår och vaknade ganska utvilad efter 4 och sen 2 timmar senare vaknar frugan och rufsar till håret på mig.   Betalat räkningar och snart ska vi...

Av Michael - Söndag 17 mars 13:12

      Jo det ska jag tala om för dig. Här uppe på "gräddhyllan" Blåsut (Vänersborg, för dig som tror på Stockholm) börjar man höra gräsklippare (-2) man hör även alla hantverkare som startar sina projekt (nämnde jag -2?) det kapas ved, kl...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards