•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 8 januari 2009

Snart bara 3 timmar kvar...

Av Michael - 8 januari 2009 15:32



Sen kommer det bli hockey resten av kvällen... Eller fram tills 21:30 ungefär skulle jag tro. Färjestad vs Skellefteå ikväll hemma i Karlstad och den sänds på C+ Sport till min stora Lycka... (hoppas du får se den Hanna)


Kommer bli en tuff match gissar jag och trots att SAIK kommer hårt skadedrabbat så tror och hoppas jag att dem vinner på hemmaplan påhejjad av ståklacken...


Börjar bli hungrig nu känner jag och måste tyvärr vänta på att en kund ska komma och hämta sina jackor innan vi kan lämna lägenheten för att handla lite förnödenheter... WEDGIE heter bandet och vill ni boka dom så finner ni dem på länken.

 
 
Annika nyfiken

Annika nyfiken

8 januari 2009 17:19

Ny färg!!
*ler förvirrat och trodde jag kommit fel*
Fina fiskar!! Dina?

Men det var inte det jag ville, ville bara säga; Förbannat snyggt foto!!!!
På vintern...
Over and out.

http://acka.bloggagratis.se

 
Annika

Annika

8 januari 2009 17:46

Google är för övrigt den bästa vän man kan ha!! :-)

http://acka.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

8 januari 2009 18:15

Hoppsan hejsan,här är det förändring på gång,trodde jag kommit in på nån zoo-sida... vet ju att du gillar fiskar, svim-svim... har två fiskar kvar...nu åker akvariet ut.
Heja Färjestad!! :0)
Ha en bra kväll vännen!

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
blondiie

blondiie

8 januari 2009 19:04

va skoj det löste sig med dina bloggkompisar=)
jag som trivdes nästan helt ensam hahaha!!!
ad bidde det för mat då?
å ha skoj med hockeyn!
kramis

http://blondiies.blogg.se

 
Soffie

Soffie

8 januari 2009 19:11

men är det omgjort idag igen i bloggen snyggt är det!
å wow vilken bild,
klart FÄRJESTAD vinner tjohooo,
jag bor här i Karlstad å då måste de ju vinna ju,
ha en bra kväll

http://soffie69.blogg.se

 
Ammis

Ammis

8 januari 2009 20:02

Nej inte slänga,Jens dotters kille ska ha det som ett yngelakvarie,såå litet är det...??Vad vet jag,ngr liter,kanske 20 el. nått.Synd,du hade gärna fått ta det.
Sov så sött.

http://ammis.bloggagratis.se

 
hanna

hanna

8 januari 2009 20:26

go kväll,,va fint de va här,,,jodå,,får allt se lite på matchen,,,missade det första målet,,,hehej,,,

http://www.123minsida.se/famsvanstrom

 
Annelie

Annelie

8 januari 2009 20:44

Nu var det inte tandvärk jag har denna gång utan "kvinnovärk" (skratt) men jag ska definitivt minnas ditt råd nästa gång jag har ruskig tandvärk, tack! Kram till dig//AH

http://annelieh.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards