•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Michael - 10 januari 2009 13:31



När man har roligt...

Har dock hunnit med en del på några få timmar. Hunnit komplettera några av sonens dvdfilmer som gått sönder (repade på golvet)i våra vänner/grannars butik (RetroHouse) sen åkte vi till Trollhättan (grannkommunen på andra sidan Broa) för att kolla på akvariefiskar men hittade inte riktigt det jag sökte först så de fick bli annan butik...


Efter det for vi till COOP där jag skulle möta upp Marika som bestämt sig för att det var minsann bra att jag INTE hade broderat hennes beställda örngott... Hon har tappat förtroendet för mig helt kvinnan så hur ska man göra nu då för att få henne på andra tankar och samtidigt säga att jag gjorde mer än 55% av örgottet trots att hon utbröt när jag sa att sambon broderat "Va Bra!!!" (ingen merit i mina papper)


Väl hemma nu så är allt fridfullt igen och snart ska vi börja med middagen. Sen blir det ishockey för min del (HV - FBK)

Sköt om er så hörs vi snart igen... :)

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards