•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Michael - 11 januari 2009 19:09



Den som kom närmast var Anna och hon gissade på  4778 steg och därför vann hon dagensoch årets första tävling. Den rätta siffran var (håll i er) 8820 steg och ni verkade inte har direkt något förtroende alls för min kondis...


Tjii fick ni för det :) hahaha... Jag var redigt mör i kroppen efter den promenaden och fick vila ryggen en stund men sen var jag pigg igen.


Så nu ska jag bara få Annas fullständiga uppgifter sen ska hon få en present på posten. GRATTIS Anna...


Kram Micke



Av Michael - 11 januari 2009 14:41



Känns så just nu iaf och efter promenaden var jag dyngsur (svettig) och fötterna värker, eller vänsterfoten gör ont. Troligen p.g.a för tunna strumpor som skavde fram vid trampdynorna så nu svider det och ömmar en aning.


Gick hemifrån 11:58 och kom hem 13:25 ungefär och va varm som en bastu. Klädde naturligtvis på mig en aningen för mycket denna gången. T-shirt,långärmad,fleece och slutligen vinterjacka. Eftersom det blåste kallet ville jag vara påklädd och slippa känna kalla vindar men jag fick knäppa upp flera gånger och även ta av mig handskarna...


TÄVLINGEN !!!

Fortsätter fram till klockan 19:00 så ni som vill vara med och gissa kan fortsätta ge svar i förra inlägget. Endast ett svar är tillåtet och vinnaren presenteras senare ikväll och pris kommer postas.


Ingen vinstskatt kommer erfodras !


Nu ska jag komma på middag... Eller försöka.

Kram på er...




Av Michael - 11 januari 2009 11:15



Så nära att jag börjar känna pressen, känner hur dom gråa blir längre och flera än vad jag önskar. Får väl färga håret om de nu går med hårlängd på 1½ millimeter... Hade starka funderingar igår och gav mig attan på att gå ut och gå idag men f-n vet ärligt talat. Samon manade på trots att jag tyckte de var lite för starka vindar. Men de finns inga dåiga ursäkter utan man klär sig varmt sen går man ut helt enkelt.


Funderar om jag ska värma upp på motionscykeln innan jag går ut så jag slipper få kramp kilometer från hemmet och slipper krypa hem i sörjan...

Drar mig hela tiden men vet att om jag inte börjar nu så gör jag det inte förrän till sommaren för att de är varmt och skönt. (usel ursäkt #1)


Finns det ingen som kan peppa mig eller jaga igång mig, eller varför inte dra ut mig och gå med så det sker något överhuvudtaget... *haha* Kommer ju aldrig ut annars och sitter här som en kolsäck. (# 2)


Näää... nu prövar jag, wish me luck (drar på kläder, letar efter stegräknaren) Slå vad med varandra hur många steg jag orkar gå... Vinnaren får ett pris av mig (LJUGER ICKE) Den som gissar bäst eller som kommer närmast skickar jag ett pris till... LYCKA TILL !!!





Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards