•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Michael - 12 januari 2009 23:32



Tänkte visa lite av det jag fotat det senaste året och samtidigt tacka för alla fina ord och kommentarer på fotografierna...

Det är verkligen värmande och upplyftande för självförtroendet. Hur det blir med den där boken vet jag inte än men vill ändå låta er få njuta en stund...


Håll tillgodo & Sov så sött... Kram Micke



Av Michael - 12 januari 2009 13:33



Strömmar genom mina högtalare... (Basshunter) och det är väl lite så jag känner just nu. Efter att ha läst en bloggväns inlägg om hur hon gjorde slag i saken och publicerade sin diktsamling. Håller verkligen tummarna för dig Annelie och hoppas du säljer enormt...


När man läste om vad hon gjort fick jag flashbacks på mina egna önskningar och en av önskningarna på listan är att få mina fotografier publicerade eller bedömda av en riktig proffsfotograf eller någon slags expert sen få hjälp med att välja ut dem bästa för att sen binda in dem i en bok... Men den vanliga fega JAG vågar inte som vanligt och vet inte ens vem jag ska fråga...


Svårt när inte ens är nöjd med sig själv att ta ut bilder som man fotat och skicka in för validering.  Får väl vända och vrida på mig ett tag till och se om det kommer en öppning i mitt inre som släpper ut modet och jagar bort fegisen...


Tack för ordet...




Av Michael - 12 januari 2009 09:45



Hoppas ni glömmer av morgondagen för det ska jag göra...

Finns inget gott med den så vi struntar i morgondagen tycker jag och hoppas ni håller med.

Synd att många av er missade tävlingen igår, Anna som vann kommer att få en present skickad till sig, vet inte riktigt ännu vad men är till 98% säker och hoppas det uppskattas...


Redigt trött idag och frågan är bara när jag kommer stupa i säng. Ögonen svider och vill bara stänga sig hela tiden. Vill bara krypa ner och sova i en vecka sen kanske man är på rätt köl igen.


Det märks va otränad man är efter gårdagens promenad. Ljumskarna värker redigt och vänsterfoten har 2 fina blåsor som gör skitont. Stel i rumpan och lite värk i ryggen och dom som anser det vara "nytto värk" pratar skit *asg*

för det är inte alls nytta med denna värken...


Ska lägga mig en stund och kolla tv, under tiden ska jag försöka komma på en ny tävling tills nästa söndag. Får försöka komma på en smidig och lätt tävling och hoppas att fler hinner se den innan tiden går ut... Eller hur Blondiie ??? ;)


Ciao




Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards