•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 12 januari 2009

Var är jag...

Av Michael - 12 januari 2009 13:33



Strömmar genom mina högtalare... (Basshunter) och det är väl lite så jag känner just nu. Efter att ha läst en bloggväns inlägg om hur hon gjorde slag i saken och publicerade sin diktsamling. Håller verkligen tummarna för dig Annelie och hoppas du säljer enormt...


När man läste om vad hon gjort fick jag flashbacks på mina egna önskningar och en av önskningarna på listan är att få mina fotografier publicerade eller bedömda av en riktig proffsfotograf eller någon slags expert sen få hjälp med att välja ut dem bästa för att sen binda in dem i en bok... Men den vanliga fega JAG vågar inte som vanligt och vet inte ens vem jag ska fråga...


Svårt när inte ens är nöjd med sig själv att ta ut bilder som man fotat och skicka in för validering.  Får väl vända och vrida på mig ett tag till och se om det kommer en öppning i mitt inre som släpper ut modet och jagar bort fegisen...


Tack för ordet...




 
 
mickis

mickis

12 januari 2009 14:10

Jättefint kort!

Jag tycker du tar jättefina kort.. Nu är jag inte rätt person ATT BEDÖMMA... MEN DU KANSKE KAN VARA MED I NGN FOTOTÄVLING ELLER LIKNANDE?

http://mermickis.blogspot.com

 
Ammis

Ammis

12 januari 2009 17:13

Men lilla vän, du låter som du är ensammast i hela världen...*snyft*. NÅN måste det väl finnas som vill gå med,sätt upp en efterlysning i ditt kvarter vettja.... Lycka till.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

hanna

12 januari 2009 19:39

ja man har missat en del ser jag,,,,:-)

 
c.k

c.k

12 januari 2009 19:56

tack :)

http://crackkarlsson.blogg.se

 
nilla

nilla

12 januari 2009 21:16

Om dagens två bilder är dina egna tycker jag absolut du ska satsa på publicering. Du får ta reda på hur man gör...

http://nillaja

 
Ingen bild

Mariah

12 januari 2009 22:29

Jaha.. här har man missat en tävling ser jag... Jag hade gissat på 8821 steg... Alltså hade jag vunnit om jag vart inne i tid!! Så kan det gå! ;) Kram

 
blondiie

blondiie

12 januari 2009 22:51

våga tro på dig själv! du kan bara få ett nej som värst=P
tro dpå dej!

http://blondiies.blogg.se

 
Bella

Bella

12 januari 2009 23:14

Klart du ska våga!! :) det kommer gå bra!

http://www.metrobloggen.se/bellasblogg

 
Ingen bild

Annelie

13 januari 2009 08:49

Klart du ska försöka att få göra en bok !

 
AnnelieH

AnnelieH

13 januari 2009 21:25

Awwww, Micke TACK!!!!! Jag lovar, jag länkar till dig när det är DIN tur... ;)

http://annelieh.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Av Michael - Torsdag 11 april 11:32

      Efter ett kort besök på Vårdcentralen tog jag mig en kort promenad hem. Visade sig att det gav 3.32 km in och nu står jag snart på 1 mil   Inte illa enligt mig även om kroppen tar stryk. Värst är konstigt nog min vänstra fotled ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards