•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

Godmorgon nya liv...

Av Michael - 14 januari 2009 08:18



Ja alla har ju sagt att det är nu livet börjar. Mig vetligt startade mitt liv 13:e Januari 1969 eller har jag fel ?

Känner mig inte värst mycket äldre egentligen men det är nog en smaksak man känner bäst själv. Alltid haft barnasinnet kvar som tur är...


Gårdagen var till belåtenhet trots avsaknad av tårta... Vi firade inte alls eftersom det var bestämt att släkten kommer senare. Men min moder och familjen fick jag fina gåvor av...


  • Hockeybiljetter... (Lördag)
  • Silverhalsband...
  • Vinterjacka...
  • Cykelpedometer...
  • 150:-
  • 200:-


Sen fick jag en underbart god middag efter en 2 timmars långsam powerwalk. Hade inte riktigt hämtat mig från benhinneinflammationen så det gick lite för långsamt. På vägen hem gick jag förbi en kompis som renoverar sin lägenhet, ja snarare köket och då blev jag sugen på att göra mer i vårat kök...


Planerat att sätta upp en trälist under köksskåpen och sen upp med 3 spotlights under och det kommer se skitmysigt ut kvällstid och man slipper tända i taket varje gång man går in i köket. Ska koppla dom till fjärrkontroll och kanske med dimmer på men inte riktigt klar där med planerandet...


Dags för frukost sen ut med Leo... Önskar alla vänner & ovänner en underbar morgon. Återkommer lite senare för att kolla upp er :)

(Sitt ner en stund på bänken så länge)


Kram Micke



 
 
Annika i sjukstugan

Annika i sjukstugan

14 januari 2009 11:15

*sitter så gärna ned en stund*

Skönt att höra att man överlever!!
Jag har ju inte så långt kvar jag heller!! :-)

http://acka.bloggagratis.se

 
hanna

hanna

14 januari 2009 11:40

Fina presenter!
Kikar in en sväng när jag tar paus,,läser!
har inte minsta motivation men men,,,,,ha en bra dag,,kram

http://www.123minsida.se/famsvanstrom

 
-Nena-

-Nena-

14 januari 2009 12:18

Man är aldrig äldre än man känner sig. Ibland är jag 30 och ibland 90 även om det i år står att jag fyller 40.

Kul att fixa till lite hemma, även det lilla kan piffa upp det.

http://nena.bloggagratis.se

 
mickis

mickis

14 januari 2009 14:14

Jag vilar mina trötta ben...

Skönt att man överlever.. jag har mitt framför mig är ju "bara" 39... ;)

Ha en fin dag!

http://mermickis.blogspot.com

 
blondiie

blondiie

14 januari 2009 20:53

*sjunger i falsett* ja må han leva ja må han leva, ja må han leva ut i 100ade år...
tror ja kslal vara tyst nu=P
min syrra fyller med 13 jan =)
å du är inte äldre ä du gör dig=)

http://blondiies.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 20 mars 12:26

      Utöver allt annat som jag SKA/VILL göra så kommer jag på ännu fler saker. Det skapar ett viss kaos och huvudbry tyvärr.   Nyss så funderade jag på vad jag skulle kunna utföra mer med strö pinnarna och då avbröt hjärnan förnuftet m...

Av Michael - Tisdag 19 mars 17:52

      Kan ju knappt lyft fötterna över badrumströskeln men det ska inte hindra ett hushållshjon från att slita i sitt anletes svett och plågor.   Man skulle nästan tro att Tobbe är min hustru som han härskar över sociala medier och hu...

Av Michael - Tisdag 19 mars 11:14

      Ja man kan inte kalla det annat. Hela gårdagen efter vår dog-walk så var jag inte stöddig.   1.8 km kändes skönt men det fick jag ångra sen. Man skulle ju hem med och jag räknade ut att vi troligen skulle ha lika lång promenad...

Av Michael - Måndag 18 mars 06:36

      Och jag går ut med denna känslan just idag.       Gick och la mig efter 22 igår och vaknade ganska utvilad efter 4 och sen 2 timmar senare vaknar frugan och rufsar till håret på mig.   Betalat räkningar och snart ska vi...

Av Michael - Söndag 17 mars 13:12

      Jo det ska jag tala om för dig. Här uppe på "gräddhyllan" Blåsut (Vänersborg, för dig som tror på Stockholm) börjar man höra gräsklippare (-2) man hör även alla hantverkare som startar sina projekt (nämnde jag -2?) det kapas ved, kl...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards