•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Michael - 18 januari 2009 22:02



Kom från min vän Catarina som med små stavfel lyckades pricka in rätt svar cirka 20 minuter efter att tävlingen startade.


Rätt Svar: Nova Scotia Duck Tolling Retriever


Pris kommer skickas hem till dig inom kort.

GRATTIS Vännen...


Tråkigt att det endast kom in 3 svar.



Av Michael - 18 januari 2009 18:46




DÅ VAR DET DAGS IGEN...

VA SVÅRT ATT KOMMA PÅ VAD JAG SKULLE HA OCH TILL SLUT KOM JAG PÅ DE. NU SKA JAG KOLLA ERA KUNSKAPER BLAND ALLA HUNDRASER...


VILL VETA DET FULLSTÄNDIGA NAMNET PÅ DENNA HUNDRAS.

TÄVLINGEN PÅGÅR TILL 21:00 SEN KORAR JAG RÄTTA VINNAREN.


FÖRSTA RÄTTA SVARET VINNER...




Av Michael - 18 januari 2009 13:43



Vaknade med tät snorig näsa, ont i bihålor och huvud och frös som en nakenhund i Sibirien. Så nu sitter jag och bloggar fullt påklädd och mår risigt men hoppas att de släpper snart.


Låg i sängen långt efter 1 och snart är det dags för middag om det nu accepteras av min mage idag. Fick i mig några smörgåsar nyss och det var väl ett tecken på aptit fanns så det var ett gott tecken...


Idag blir det inte många knop gjorda utan det blir en slappardag... Sambon kollar skidor, dottern är på msn och sonen ute och härjar med sitt coola lasersvärd.

Ska nog dra hem några filmer och sen kasta mig på sängen ett tag...


Dessa står på önskelistan just nu:



Alltid varit en sucker för Van Damme så det får bli hans film idag och sen får vi se vad det kan tänkas vara för något. Önskar er en härlig söndag och hoppas ni helgar vilodagen...


Kram Micke




Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards