•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Michael - 19 januari 2009 21:32



Blir 24 faktiskt...

Trodde du det skulle skrivas om sex nu ? Tyvärr inte min grej, vet inte ens hur jag skulle formullera orden ens. Kan vara frispråkig men inte om det ämnet... (min moder läser ju) :)


Annars har det varit idrottens dag på tv:n med blandade framgångar. Sverige slog Spanien i handboll, Färjestad spelade oavgjort mot LHC och slutligen idrottsgalan med massa fina priser och utmärkelser...


Kom inte med på Ammis lista denna veckan och det tog verkligen hårt. Vet inte varför hon ratar mig sådär faktiskt... *Asg*

Nää så allvarligt var det inte, fanns dem som passade in där mer än mig och jag var inte fyndig nog eller så är hon sur på mig för att hon missar tävlingarna hela tiden ;) *fniss*


Ska krypa ner med en film nu tänkte jag mig... Ska se på Will Smiths senaste film:



Hoppas på att den ska vara så sevärd som det talats och skrivits om. Betyg och recension på filmen får ni imorgon. Han har inte gjort många dåliga filmer så denna kommer säkerligen INTE göra mig besviken...

Önskar er God Natt & Sov så gott med er alla.




Av Michael - 19 januari 2009 15:14



Ja John Blund alltså... Va trodde ni egentligen ^^

Är så enormt trött och vill bara lägga mig ner och slockna. Gör jag det så är jag vaken resten av natten och det vill jag INTE... Kommer lyssna på webradion sen lägger jag mig runt 21:30 skulle jag tro.


Sambon har slipat väggar och torkat av dem så imorgon skulle jag tro vi börjar att tapetsera. Får dåligt samvete när hon jobbar men jag får kramper och smärtor i höger arm, axel & nacke vid överansträngning så därför vet jag mine begränsningar.


Nu ska jag börja med maten för nu är dottern hemma så vi kan äta. Hoppas kunna hålla mig vaken sen efter middagen, inget är 100%-igt men ska göra mitt yttersta som sagt.


See Yaa Later...



Av Michael - 19 januari 2009 12:53



Den nya hemsidan är flyttad och betald... Inom kort ska jag ge mig på försöket att skapa en egen hemsida. Kanske inte lika snygg som den vi har nu (minus bilderna på oss) men den kommer vara våran och vi kan göra uppdateringar själva utan att förlita oss på goda vänner som alltid ställt upp och hjälpt oss...


Kommer ta några dagar innan betalningen syns så jag får vänta med skapandet ett tag innan jag skapar :) Sett fram emot detta i flera år och ÄNTLIGEN så blir det av... Kan fortfarande inte lägga in broderibilder för vi har över 600.000 bilder så det blir svårt att välja bilder. Lättare att säga "vi löser detta" för vi har som oftast det kunden vill ha...


Dagens Middag: Klyftpotatis & Lövbiff 




Av Michael - 19 januari 2009 11:48



Ja varför inte...

Tydligen har SAAB så hög status bland homosexuella att dem nu försöker rädda märket i USA. Kul att lilla SAAB får sådan hög status och visst är det en assnygg bil. Har ju självt varit med och byggt SAAB från 1987 - 2003 så det har blivit några olika modeller genom åren.


Se reportage


Hoppas nu att dem får gehör och att dom höga pamparna i USA får tummen ur och gör sitt yttersta för att rädda fabriken. Volvo däremot förstår jag mig inte på, deras fabriker säger upp personal överallt för inga pengar finns. Konstigt att det kan betalas ut 18.5 miljoner till deras VD... Helt j-vla otroligt hur man kan göra så...


Dags att slappa lite för det  drar redigt i ögonen just nu. Inte så konstigt eftersom jag la mig 4:30 och vaknade 7:20... Sen satt jag och väntade på tekniker som jag gnydde över men som det visade sig senare vara helt fel av mig eftersom det var imorgon han skulle komma... *SUCK*


Sköt om er...







Av Michael - 19 januari 2009 09:20



Hoppas att jag blir lika bra vid 72 års ålder. Känner på mig att Mariah blir precis som denna "unga" dam...


Läs reportaget


Otroligt imponerad av denna krutgumma... :)

Av Michael - 19 januari 2009 08:22



Väntandes på en tekniker från Comhem som ännu en gång ska kolla vad som är fel på min internetuppkoppling. Räknar med att han som sist kommer säga att det är minsann inget fel på signalen och allt är som det ska vara.

Orkar inte argumentera med dom utan han får göra sitt jobb sen blir det till att ringa och klaga igen längre fram när linan dör...


Det dumma med kråksången är att Comhem gett oss ett fönster mellan 8-11 så man kan inte lämna hemmet förrän han varit här. Så även om jag somnade halv 5 imorse så fick jag snällt gå upp och nu sitta här och vänta på någon som kanske inte kommer förrän om 1-2 timmar senare...


Fick lite snö här igår kväll och det var lite mysigt att rasta Leo när snön föll. Kom inga större mängder utan det föll kanske ner 1-2 cm som la sig på marken. Sambon berättade för sonen att snön föll och han tittade ut och sa:

- Varför nu? ska inte komma snö nu... (följt av en tung suck)


Frukost sen vänta, vänta, vänta...


Önskar er alla en riktigt god morgon / Kram Micke





Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards