•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

Åhhh hemska öde...

Av Michael - 21 januari 2009 20:02



Fick en glädjande nyhet idag som gör ont... 5:e Februari spelar Färjestad match mot supporterklubben Wolfpack och massa gamla spelare kommer finnas med och efter matchen är det middag med spelarna (100:-) och det är ju grymt härligt att komma på sån tillställning...


Tyvärr har jag inga möjligheter att ta mig dit så jag får släppa den tanken... Vore skitkul och inget inträde heller utan man får skrika gratis :) Alla gamla idoler spelar som LOOB, SAMUELSSON, CLABBE sen resten av laget på andra sidan :)


Jaja... livet går vidare ingen idé att gråta över spilld mjölk. Slappa en stund nu efter handbollen sen ut med Leo på kvällens sista kissrunda...



 
 
Soffie

Soffie

21 januari 2009 20:27

Jaså du gillar FBK jag bor i Karlstad jag å har hejjat på dem många gånger i LLA men nu var det ett tag sen sist,
vart bor du?
gokväll

http://soffie69.blogg.se

 
Ingen bild

mickis

21 januari 2009 20:51

Men varför kan du inte åka dit då? Vad är du upptagen med?
Har ni tapetserat klart?

 
Linda

Linda

21 januari 2009 21:07

Vad trist att du inte kan åka dit... Låter ju som om det vore helskoj...

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Ingen bild

Mariah

21 januari 2009 21:33

Föressten... Har du slutat på Almhages??

 
AnnelieH

AnnelieH

22 januari 2009 00:05

Stackars dig..ger dig en kram som tröst! Fin bild..

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Mickis

Mickis

22 januari 2009 06:44

Men kan du inte bara ta bussen?
Kanske är ngn mer från dessa trakter som du kan samåka med...
Försökar bara tänka ut ngt...;-)

http://mermickis.blogspot.com

 
AnnelieH

AnnelieH

22 januari 2009 07:32

Det är väl illa nog! Ha en trevlig dag...kram!

http://annelieh.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards