•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

Slut som artist... *blink*

Av Michael - 22 januari 2009 14:20



Stått ute i kylan och slipat golvlisterna som ska spacklas sen målas om igen. Den förra familjen som hade vår lägenhet hade tydligen inte en aning om vad dem gjorde och fronterade men dem hade dom inte gjort ett skvatt under de 9 år dom bott här. (Yeah Right)


Listerna ser ut som f-n rent ut sagt och dem är målade utan ha gjort något åt det glansiga under så därför har den vita färgen inte fastnat utan legat som en hinna. Har man petat, sparkat till listerna börjar dem spricka sönder som en lermask och liknar skottskador efter luftgevär... (not pretty)


Så nu sitter jag och tinar upp en aningen och sambon va snäll och spacklar nu listerna så vi kan måla dom senare. Ska försöka komma på middag med och det är lika svårt varje dag. Känns som man äter samma sak flera gånger i veckan faktiskt, men idag är jag sugen på spagetti och köttfärssås för det var ett tag sen vi åt... (Ja så får det bli) :)


Ha en fortsatt bra dag... Kram



 
 
-Nena-

-Nena-

22 januari 2009 17:08

Mycket jobb blir det när man håller på.

http://nena.bloggagratis.se

 
blondiie

blondiie

22 januari 2009 17:29

ååå det är såååå skoj att renovera å göra om, om man bara haft pengar så hade jag fan gjort om hela tiden!
krmais

http://blondiies.blogg.se

 
nilla

nilla

22 januari 2009 18:08

Oj, vilken söt hund!!!

http://nillaja

 
Soffie

Soffie

22 januari 2009 18:09

å guuu va den hunden är fin
va bra att du kan fixa iordning men va knepigt att de förra ej har gjort något,
önskar dej en härlig kväll!

http://soffie69.blogg.se

 
blondiie

blondiie

22 januari 2009 19:11

ok, jg erkänner, jag är tät som en hmmm husråtta=P

tycker inte det är dyrt om jag kan köpa typ 20 plagg som dom kan ha hela säsongen eller köpa i storlek för kommande säsong när man får 20 plagg för 3-400
när det inte är rea kan det gå månader innan jag handlar...
har ju inte fått pengar sen den 27 nov, fått ta mina julklappspengar och födelsedags pengar och sparat lite varje månad för rean =) halva reapriset är kanon har nog ALDRIG köpt till fullpris faktiskt...
men 25 spänn för tröjjor, å 19 spänn för kjolar, å nu har barnen kläder till nästa jul typ hahah!
kram på dej

http://blondiies.blogg.se

 
blondiie

blondiie

22 januari 2009 19:38

jag läser ju till säkerhetschef, och nu gör jag min LIA, lärande i arbete i 9 veckor där vi utövar massa parktiska saker... men jag l'äskar jobbet å dom älskar mig, å jag vill bara vara kvar=P
men skall gå klart skolan, slutar ju nästa sommar, sen så har jag massa jobberbjudnaden redan, men jag tycker att det viktigaste är att man mår bra å jag mår så jäkla bra med dessa sköna människor!
så kanske får med dom på en liten skiss vi har=)

http://blondiies.blogg.se

 
stort och smått

stort och smått

22 januari 2009 19:46

Säger hej! *vinkar*
: )

http://agneta.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

22 januari 2009 21:23

Voffsen e så himla söt =D

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Yvonne

Yvonne

22 januari 2009 22:02

Smyger bara förbi och säger hej! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

22 januari 2009 22:07

Åh, vad rart sagt... Tack vännen...

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards