•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 1 februari 2009

Helga Vilodagen...

Av Michael - 1 februari 2009 14:46




Skulle jag gärna göra om kroppen tillät mig detta...

Idag är en sån där dag man önska att man inte gick ur sängen. Huvudet bultar, bihålorna knäpper när man snyter sig och näsa, ögon rinner hela tiden och ljusskygg är jag med... (Vampyr?)


Ingen lust att göra något alls idag och just denna dag då solen lyst och temperaturen står iofs på -2.4 så jag gjorde rätt i att stanna inne. Sonen blev sjuk inatt så nu hostar och snorar han med och är hes i halsen. Nu väntas bara att hans öron börjar värka och att sambon blir förkyld hon med. Idag har hon annat skälför huvudvärk och det stavas VIN... *s*


Laddade nyss diskmaskinen och kollade vad vi skulle ha till middag men det fanns inget kändes det som trots att frysen är full... Ingen ork att göra mat och snart ska sambon med dottern till mormor & morfar där dottern ska sola i mormors halvkropps solarium...


Va hittar ni på idag mina underbara vänner...?



 
 
Moe

Moe

1 februari 2009 15:32

Det ska jag göra!

http://metrobloggen.se/EmelieWitt

 
Linda

Linda

1 februari 2009 16:08

Tack vännen... Vad snällt =) Kramis

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Linda

Linda

1 februari 2009 17:34

Fan vännen... Era ord värmer nåt sjukt mycket... *kramar*

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Annelie

Annelie

1 februari 2009 17:34

Ja du Micke, vad har gjort idá..??

Inte alls möe, enda "vettiga" jag har gjort så äré att jag tillagade middanAnnars så har jag bara varit, men en rinnande & täppt näsa, en J*V-la huvudvärk, denna eländiga hosta & min värk i hela kroppen.

Ja, ungefär så har / är min dag ännu.

Ha dé bäst o Krya på dig.. // Annelie

http://minegen65.blogspot.com

 
Ingen bild

syster mickis tipsar ;)

1 februari 2009 18:12

Krya på dig! & Krya på sonen..

Täpta bilhålor.. finns receptbelagt rinexin på apoteket eller receptfritt SINOVA på aptek & hälsokost.. det kan du testa + näsdroppar såklart.. Finns ju även ngn receptfri korticonspray på apoteket som ska va bra, men minns inte vad den hette...

 
Ammis

Ammis

1 februari 2009 19:03

Usch vilken söndag ni fick, du o. sonen. Kan tala om att det var ljuvligt ute idag faktiskt, sol o. friska vindar men med snabb rask takt i stegen så fick man upp värmen. Ärlig, jag var helt slut efter 1 timmes promenad *stön* NU fattar jag att jag borde röra på mig lite oftare, men det är ändring på det nu. Imorgon kör vi igen.
Hoppas verkligen att du/ni snart blir bättre.
Ha en go kväll.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mickis

1 februari 2009 19:38

Lät inget vidare med tavelkrita :P

 
Ingen bild

hanna

1 februari 2009 19:40

det var väldigt viken ihållig envis förkylning,,,krya på dig!

 
Linda

Linda

2 februari 2009 10:52

Trippar in och säger go förmiddag =D

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
helga

helga

2 februari 2009 12:21

Krya på dig!! Hur mår du idag?? Här är så där vackert som på din bild...

http://helga1.bloggagratis.se

 
helga  fnissar

helga fnissar

2 februari 2009 12:33

Du får mig att le :)
"Taxar in i hangaren" var bäst idag...

http://helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jessica

3 februari 2009 10:23

Vilken otroligt vacker bild.

 
Ingen bild

Micke

3 februari 2009 10:28

Svar Jessica:

Tackar... :) Finns mera av dem :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards