•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

Föll på målsnöret...

Av Michael - 4 februari 2009 11:18




Kom inte längre än till 140 och inget att förakta men hade så gärna...

Men bara att ta nya friska tag och prova igen. 

Vaknade tidigt imorse och hörde hur dottern gick ut och hämtade tidningen för första gången på evigheter...


Undrade lite först vad som kan ha lockat henne att hämta den när jag kom på att hennes pappa var ju med i dagens "headlines" =)

Hade helt glömt av och när det slog mig ville jag inte gå ner och se vad det stod. Skulle dom ha skrivit som jag formulerade mig eller tvärtom. Hur skulle jag se ut på bilden, hade jag på mig... Ja tankarna var många och till slut tog nyfikenheten över och jag tassade ner och hämtade tidningen.


För er som vill läsa mer kan göra det HÄR skriver dock inga autografer utan ni får nöja er med att kopiera sidan och skriva ut den ;)

Hoppas det gör nytta och hoppas dem läser och ser att nu har jag fått nog. Kanske det sker något på detta område som får invånarna i denna lilla sovande by att reagera...


Ciao 4 Now...

 
 
hanna

hanna

4 februari 2009 11:43

Hej,,bra annons!!
Allt bra annars?,,,,är det den tidningen ni har i V-borg?,,mamma o pappa ska eller har varit med i tidningen för bandyn,,,,,skulle vara roligt o se,,ha en bra dag,,kram

http://www.hanna76.bloggagratis.se

 
nilla

nilla

4 februari 2009 12:48

Om antalet besökare plötsligt skjuter i höjden i samband med färgändring förstås =)

http://nillaja

 
nilla

nilla

4 februari 2009 13:58

Ja, det är jag. Can't help it ;)

http://nillaja

 
helga

helga

4 februari 2009 14:10

Bra att du ryter till!!

http://helga1.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

4 februari 2009 15:15

Se där ja, det var väl ett bra reportage?? Jag var nog trött i morse när jag läste tidningen på jobbet för jag missade detta...
Ha det gott o. hoppas dom håller sig borta nu alla vandaler.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

4 februari 2009 18:12

Jamen, det var ju ett lugnt inlägg i tidningen.
Kanske lika bra dé.. så inte ungarna får ännu roligare..
Men fyyy.. för skitungar.

Ha dé bäst..// Kram Annelie

http://minegen65.blogspot.com

 
Ammis

Ammis

4 februari 2009 20:54

Förlåååt då!! Ska aldrig upprepas!! Hoppas du fortfarande vill vara min vän...en stund till iaf *skäms* *snyft*... jag går å lägger mig...Godnatt.

http://ammis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Torsdag 25 april 20:31

      Är folk besatta av djävulen?   Detta ville min hustru att jag skulle fråga er läsare.   Det skjuts mer och mer besinningslöst på våra gator. Nu kan man inte ens säga ifrån utan att bli nerskjuten och dessutom framför sitt ...

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards