•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Michael - 6 februari 2009 16:41




Ska ju starta den nya bloggen och vill ha med massa olika saker.

Men mitt brinnande intresse är just nu att försöka prissätta mina fotografier om dem nu går att sälja.


Vad skulle ni vara villiga att ge för dessa exempel om dem förstorades upp till 18x24 cm och sattes i en spraymålad träram.


Hjälp mig snälla !



Av Michael - 6 februari 2009 12:07




Virusdoktorn lagar Hannas dator och hon har nu sett loggan och godkände den... Har redan fått bollen i rullning så nu får vi sakta och säkert hålla oss på banan. Ska gå lugnt och metodiskt fram och inte förhasta oss...


Under ser ni loggan och HÄR ser ni sidan som den ser ut just nu. Enjoy vänner och bekanta, hoppas ni kommer uppskatta den.


Kram Micke






Av Michael - 6 februari 2009 11:06




Ja jag veta att klockan är efter 11 och man inte säger godmorgon nu...

Men jag lever i en annan tidszon så det gäller inte för mig utan jag går fri från alla anklagelser.


Somnade väldigt sent inatt/imorse tror jag och höll på med våran logga. Det värsta med mig när jag väl får en idé så kan jag inte släppa den så efter filmen (som var dyngkass) rusade jag upp till datorn och snickrade ihop en logo som jag hoppas ska pryda våran sida sen.


Vill inte visa den riktigt ännu förrän Hanna har godkänt den och det kan ta tid för hennes make trollar bort enormt ja hinkvis med virus ur deras dator så det ser ut att bli "format C" där tyvärr...


Just nu går dagen på sparlåga och i slow motion känns det som. Har varit ute med Leo och han har fått leka av sig i snön. Man kan tro han är som ett människobarn för han gillar nog snön mer än mina barn... :o)

Han kryper, krälar, snurrar och springer runt och det bokstavligen lyser om hela honom när han kommer ut och får se snön...


Vad händer i eran lilla värld av landet idag denna fredag ?



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards