•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Michael - 8 februari 2009 23:13




Inte skrivit på flera timmar nu ju...

Haft besök av svärföräldrarna som kom på hemlagad semla och kaffe.

Fick ett ursnyggt armband i Guld/Stål och det är verkligen snyggt men lite ovant för det väger. Misstar det för klocka mellan varven för så fort någon frågat va klockan är så har jag kollat på armbandet...


Sambon gjorde så många semlor att det räckte till oss 5 vuxna plus dottern, sen gick 2 till grannen och 2 till mina föräldrar som inte kunde komma... trots denna utdelning har vi 3 kvar i kylen, nej förlåt min son hade visst tagit en och han tyckte den var läcker... Så nu har vi endast 2 kvar, semla anyone ? Kom på att svärföräldrarna fick med sig 2 också så jag har tappat räkningen just nu... :o)


Imorgon hoppas jag kunna komma ut och gå igen och lufta lungorna och låta benen komma igång igen. Har inte varit ute sen ja blev förkyld och jag har för vana att bli helt frisk innan jag sportar annars kan de sluta illa har jag varit med om förr...Tänkte bränna en film menjag lägger enr den tanken för jag orkar inte. Jag håller sambon sällskap medans hon lagar dotterns bikini överdel för dottern ska bada imorgon och simma 200 meter...


Hoppas ni får sova gott... Kramar om

Av Michael - 8 februari 2009 13:01




Man blir som en ny människa så fort solen visar sig... Man blir gladare, piggare men jag går inte ut för jag vill bara slappa. Kanske går ut om grannen ringer på dörren och frågar om promenad. Skulle egentligen gå ut och fota lite idag men som sagt jag står på mig och stanna hemma...


Sitter här ännu en gång med ett värmeljus på skivan och avnjuter ett glas Freeway Cola Light ( 8:99:- 2L på LIDL ) <--- smygreklam... ;) hahaha... Ja de måste man ha med ibland...


Sambon har precis släpat ut sonen till bilen och dem skulle först till Coop och köpa en present innan dem skulle vidare till kalaset i grannkommunen Trollhättan. Sen ska han få springa lös och trötta ut sig ordentligt innan han ska hem igen och träffa sin mormor & morfar som kommer hit och säkerligen kommer hans moster med make och får lite fika med dopp...


Nää nu ska jag försöka skapa lite åt en vän från Norr... Maskinen har vart på service och vi slapp att byta display på 5000:- så nu får vi jobba ikapp och höja den ekonomiska biten igen... Sköt om er !


Glöm inte kika in  HÄR är ni snälla...

Av Michael - 8 februari 2009 10:39




Jag lyckades med att skriva in första anonnsenmin och Hannas sida... Nu ska vi få in Hannas saker med om nu hennes kamera vill vara med. Jag gjorde en liten mjukstart och tar inget för givet utan går det så går det annars är det inget jag gråter över utan kör på loppis istället...


Melodi schlager skräpet igår var nog det sämsta i alla lägen och tidernas största flopp någonsin. Röstningen gick käpprätt åt h-vete men dem som gillade musiken fick säkert höra bra låtar. Jag råkade kolla in på slutet och frågade sambon om det var lottning inför fotbolls VM för det liknade ungefär det systemet sen skakade jag på huvudet när jag såg gröna gummistövlar (Af Uggla) och bytte kanal...


Inget vi kommer se i fortsättningen utan gårdagen förtränger vi och går vidare. Ska nog gå ner och ta en macka och glutta lite på tv en stund... Skönt att slippa göra något idag nu när man städat och gjort rent efter all renovering...


Önskar er alla en skön avkopplande Söndag... Kram





Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards