•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Michael - 10 februari 2009 22:53




Men kraftigt illamående har man vart under kvällen och det släppte som tur var efter en liten vila i dotterns säng medans jag kolla på Bygglov...

Känns som jag skulle behöva ett jobb nu och redigt med sömn för att komma på rätt spår igen.


Hittade en ny bloggvän på busshålls platsen... Eller kanske inte riktigt så men nästan. Hon jobbar i Hemköp butiken nära oss och inte tänkt på att kolla efter bättre för jag har sett henne blogga ofta men inte kunde jag lägga ihop 1+1 när jag handlar av henne i charken... *skäms*  Besök henne gärna "Maria" och se vad hon hittar på under dagarna.


Nu ska jag snart krypa ner i sängen och försöka somna igen... Hoppas det ska kunna gå bra annars får jag tvinga mig helt enkelt.

Önskar er alla en riktigt god natt & sweet dreams...


Kram Micke

Av Michael - 10 februari 2009 18:17



Var vänlig att vidarebefordra detta till vänner och bekanta!

 DET KAN RÄDDA LIV!

Enligt Vägverket  minskas olycksrisken med 65%






Av Michael - 10 februari 2009 16:43



Skramlar nere i köket så jag tror middan är klar nu...

Är redigt hungrig och jätte sugen på köttfärslimpan som sprider sin ljuvliga doft i hela lägenheten.


Inget speciellt har hänt hänt idag mer än vart och handlat lite mat sen hem och fika hos grannen. Sambon tvättar, jag skalade potatisen och gick ut med Leo eftersom dottern har seriös träningsvärk efter att ha simmat 8  25 meters längder (200m) med skolan igår och det gör tydligen ont i hennes 13-åriga kropp...


Hon har önskemål att gå med på promenaderna så vi får se hur hon ska orka detta. Kanske får blodad tand och orkar hänga med eller så stannar hon hemma resten av gångerna... *blink*


MAAAT !!! (ropas de i köket så nu tar jag middagsrast)



Av Michael - 10 februari 2009 08:28




Varit vaken i snart 2 timmar men känner mig nyvaken fortfarande trots frukost och hundpromenad. Sambon va uppe 1 timma före mig och körde min mamma till NÄL för undersökning av ögonen som tydligen tar 3 timmar att göra...


Snön faller ute nu och vi har -1.9 grader... Tittar man ut ser snön ut att falla i slow motion. Längtar lite tills vi ska äta middag idag eftersom vi ska äta köttfärslimpa idag och den är grymt god... Hackade champinjoner i och gräddsås är verkligen läskande.


Vad kommer ske i era liv denna dag ?



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards