•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Michael - 11 februari 2009 21:31



Har jag sett idag och nu är tv-veckan snart komplett...

Jag ser några speciella program i veckan som jag helst inte vill missa.

Det jag inte försöker missa är:


  • Bygglov
  • Äntligen Hemma
  • Arga Snickarn
  • Scrubs
  • Roomservice
  • Numbers
  • 2½ Män
  • Ice Road Truckers
  • Miami Ink
  • Orange County Choppers...

Ja ni ser det finns en del att se på...

Sen ser jag inte på alla avsnitt i denna lista men vill INTE missa 

snickarn, roomservice, bygglov eftersom jag älskar inredning och greja i trädgården...


Doggywalken är gjord så nu ska jag bränna ut en film, poppa popcorn sen kasta mig på sängen och njuta av: (ska va barnslig ikväll)

Madagascar Escape 2 Africa  kom på att den finns redan utbränd för den har sonen redan sett... nej den va ju kass, vilket minne man har då :( hahaha...


Tar 18 minuter att ta hem en ny så det fixar sig...

Önskar er en riktigt god natt & sweet dreams.


Kram Micke



Av Michael - 11 februari 2009 17:23



Är det snart dags för...

Skjortan är broderad och maskinen klarade av det utan problem så nu kan jag gå vidare med MissFBK`s speciella paket.


Har fått samtal igår och mail från kunder och det märks att vi närmar oss våren för nu kommer Mc klubbar och återförsäljare med sina frågor. Igår kom mail från en tidigare kund som ville beställa 50 st tygmärken och troligen flera efter att dessa va klara. Sen ringde en person och ställde frågor om 10 st tygmärken och det är inte mycket pengar me tillräckligt för att hålla oss ovanför ytan...


Hoppas bara att kunderna accepterar våra priser och kommer med massa beställningar. Ska fota nya bilder som ska in på Hannas & Min sida och det blir förmodligen, kulpåsar, gympapåsar, örngott, babyfleecefiltar... Man kommer att kunna beställa åkpåsar, doptavlor och personliga presenter.


Men nu ska jag äta ris & korv stroganoff till middag för nu kurrar magen redigt och jag är troligen hungrig eller va tror ni ?



Av Michael - 11 februari 2009 16:56


Ammis tyckte jag hade för lite att göra och just nu är det nog så...

Jag vart utmanad och jag får göra som hon säger då.



"Gå in i mappen där dina bilder ligger, gå sedan till den sjätte mappen och välj den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den. Utmana sex andra personer och länka till dem"


Här kommer resultatet:




Eftersom jag inte hade mer än 2 bilder i den mappen fick jag köra ole, dole, doff metoden och se vad det blev...


Denna bilden fotade jag sommaren 2007 och det är ett konstverk som står vid Vänersborgs Marina... seglet är gjort av glas och ser ännu vackrare ut i verklighet...


Utmanar alla i min vänlista och hoppas ni vill deltaga...


Kram Micke

Av Michael - 11 februari 2009 12:43



Som jag kliver upp ur skyttegraven och utan problem... Eller ja jag klev upp 11:39 idag *skäms* hahaha...

Idag sov jag redigt länge och det var behövligt kände jag. Nu ska man bara göra något rejält under dagen som kompenserar för den långa sovmorgonen. Frågan är vad det blir för jag har inte mer att göra än"försöka" brodera en dansskjorta som ska upp till Långsele...


En gammal vän som ville ha sin skjorta broderad med sitt namn... Njaa inte sitt riktiga namn utan de namn han använder sig av på "Dansmaffian" där han är medlem... Har jag tur och han lyckas med att annonsera ut sitt budskap om vår firma kan vi få en del att göra i framtiden.


Kan behövas för vi måste köpa en ny skrivare då våran gamla trotjänare gett upp hopp om liv och lämnade in sin avskedsansökan tidigare idag. Så nu får vi göra fakturor på annat håll och skicka mailade fakturor så länge tills vi kan köpa oss en ny Canon (köper inget annat)


Hitta på annat... Kram




Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards