•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

Friday 13:th

Av Michael - 13 februari 2009 11:53




Man borde nästan se den filmen ikväll men frågan är vilken del man ska se för det var ju väldigt många av dem om jag minns rätt...

Ska sambon ändå inte vara hemma ikväll är det ett perfekt tillfälle att kasta in en sån rulle i dvd-spelaren.


Ska kolla upp detta lite senare och se vilken av filmerna som lockar mig. Eller så kastar jag på Body Of Lies istället, har inte bestämt mig ännu.

Tog tid att starta skrivandet idag för jag gick upp 7:15, frukost före 9 sen åkte vi till rastgården med Leo och tyvärr fick vi åka hem tidigare för det kom 3 ettriga hundar varav 2 va pudlar och en var en spets... Alla 3 var hanar så Leo hade vi inte kunnat haft lösa för han explodera innan dem ens kom in...


Förstår honom för inte ens jag gillar pudlar... Börjar dem att pipa och skälla så skäller allt i närheten så det var bara att sätta sig i bilen och åka hem igen. Tyvärr så tillät inte min mage eller humör att åka med och handla efteråt så jag stannade hemma och vilade 1 timma... 

Ska be läkaren kolla över mig om jag inte är bra före den 2:a mars då jag har tid på VCT.


Nu ska jag påbörja lite av varje och bevaka alla era kommentarer som nu kommer strömma in. Ja jag ska besöka och skriva hos er med var så säker ;)


Kram Micke



 
 
Yvonne Söder

Yvonne Söder

13 februari 2009 13:27

Tack för påminnelsen *morr* att det är fredagen den 13:e!
jag tänkte bara på att det är lördag den 14:e i morgon...*skrattar*
Ha en trevlig helg

http://virvlans.bloggagratis.se

 
Peggy

Peggy

13 februari 2009 14:02

Hahaha...jag föredrar att lägga ut bilder på andra sexiga kvinnor :-) Ja ta och kolla in en gammal fredag den 13 film, dom är coola :-)
Ha en fin dag!
Kram!

http://www.peggygirl.se

 
Maria

Maria

13 februari 2009 15:11

Snäll du är =)

http://belelia.blogg.se

 
-Nena-

-Nena-

13 februari 2009 15:14

Har inget emot pudlar men gillar inte ettriga hundar av någon ras.

http://nena.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

13 februari 2009 16:18

Ha en ryyysssligt härlig fredag, akta dig för spöken (jag kanske står i buskarna o. lurar..ha ha.)
Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
charlott

charlott

13 februari 2009 18:06

Hej Micke! Trevlig helg

http://www.marbogarden.blogspot.com

 
Sofia

Sofia

13 februari 2009 21:29

Gör ett nytt försök att tack för din kommentar, och hoppas den kommer fram.

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Av Michael - Torsdag 11 april 11:32

      Efter ett kort besök på Vårdcentralen tog jag mig en kort promenad hem. Visade sig att det gav 3.32 km in och nu står jag snart på 1 mil   Inte illa enligt mig även om kroppen tar stryk. Värst är konstigt nog min vänstra fotled ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards