•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 15 februari 2009

Kvällens sista tal

Av Michael - 15 februari 2009 22:26




Är enormt trött så jag stupar nog snart i sängen efter denna dag...

Sonen trodde jag skulle falla fortast i sömn men icke. Skulle ha lagt in bilder på dagens aktivitet men jag har tomt på kortet i mobilen så jag kan inte fylla på dessa ynkliga 20:- för 100 nya bilder förrän den 18:e så ni får faktiskt vänta ett tag till...


Musiken dunkar i hörlurarna <( o o )> Masterbeat - Fading Away <( o o )>

och det känns som jag är lite sugen på att fylla mp3 spelaren med ny musik och ta en powerwalk imorgon...


Såg en film förut efter att jag duschat och jag trodde innan den skulle vara toppenrulle men jag somna ifrån den flera gånger så den höll mig inte vaken alls... Se den själv och avgör, jag ser den INTE igen kan jag meddela...

Filmen var: The Day The Earth Stood Still


Funderar på att se något annat innan jag somnar och väljer nog en film jag såg förra året men vill se igen: Beowulf se den gärna om ni inte gjort det förstås.


Önskar er alla en God Natt... DIG speciellt !!! =)




 
 
Maria

Maria

15 februari 2009 22:56

sv. haah så du är lite feg?! När såg du mig? Idag eller igår?

http://belelia.blogg.se

 
Linda

Linda

15 februari 2009 23:06

Natti natt... =D

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Maria

Maria

15 februari 2009 23:40

sv. haha jaja nån gång så säger du väl hej. =)

http://belelia.blogg.se

 
hanna

hanna

16 februari 2009 06:35

God morgon,,kikar in en sväng innan det bär iväg. Nej jag vet inte vad det var för fel igår,,först syntes den inte,,sen syntes det 2 bilder,,,men nu e det fixat,,tror jag.
ha en bra dag,,kram

http://www.hanna76.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

16 februari 2009 07:26

Jäklar va filmer du tar dig igenom, Jag kan inte ens titta på en Beck-film utan att somna. Sen glömmer jag av vilka filmer jag tittat på så mina filmer som jag har kan jag titta på om o. om igen för jag glömmer ändå av att jag tittat på dom o. handlingen, inget ålderssyndrom för jag har alltid varit sån, billigt o. bra va`? Herregud, "hunn" man e`!!
Godmorgon förresten.

http://ammis.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

16 februari 2009 08:24

Kikar in och säger God Morgon!

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Annika

Annika

16 februari 2009 08:30

*tassar in*
Du sade god natt så då säger jag god morgon.

http://acka.bloggagratis.se

 
AnnelieH

AnnelieH

16 februari 2009 09:08

tittar in och önskar dig en trevlig dag och tackar för gratulationen..kram//Annelie

http://www.metrobloggen.se/annelieh

 
Mickis

Mickis

16 februari 2009 09:33

'ler' sånna trickskidor hade jag inte fått min dotter att testa heller.. Hela idén med pulkabaken hade hon ratat... Såå töntigt:-P

Vad mysigt ni verkar ha haft det med brasa+korv..

Jag har ej glömt av dig:-P men jag helgade vilodagen igår;-).
Ha en fin måndag! Med el utan powerwalk?

http://mermickis.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards