•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Michael - 16 februari 2009 21:06




Vad trött jag är och ska bara ut med Leo sen blir det sängen för min del. Ska lyssna klart på ishockeymatchen ( FBK vs LHC ) där FBK leder just nu med hela

6 - 3 och det ser ut som FBK går upp i serieledning...


Ingen större aktivitet idag mer än ett va jag trodde ett kort besök på arbetsförmedlingen men blev kvar där i över 1 timma och bara för att få en underskrift på ett papper. Vi var minst 20 personer som satt, låg, stod och väntade på att 2 förmedlare jobbade... ( Sanslöst )


Nu fick jag på samma gång träffa min nya handläggare och fick en tid på fredag klockan 13:15 och skall innan dess fundera på mitt liv och vad jag vill göra med det... Kan inte bli enklare, jag vill HA ETT JOBB !!!


Nää nu orkar jag inte skriva mera utan önskar er en riktigt GOD NATT & Jag hoppas ni får sova gott... Kram



Av Michael - 16 februari 2009 10:35



Finns massa saker barnen vill göra och vi ska försöka finna tid mellan sambons tv-tittande för det börjar ju skidor igen och det lär inte hon missa så antingen aktiverar barnen sig själva eller får vi hoppas att tv sändningarna bryts...


Hade funderingar igår på powerwalk idag men det har mina värkande vader satt stopp för så nu blir det värktabletter och Reparil som gäller resten av dagen...


Hela lägenheten har luktat brandrök och några av oss ( jag ) glömde att hänga ut jackorna som vi hade på oss igår. Var mer sugen på att duscha igår så jag glömde av helt enkelt.


Vad ska ni hitta på denna dag, första dagen på sportlovet... *nyfiken*

Sätt er ner vid brasan och berätta :o)





Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards