•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Michael - 18 februari 2009 15:08




Jana... Nu ska Guru Galningen skriva igen...

Magen full med mat och ska inte äta en gnutta mer idag känns det som.

Inget mera att göra idag förutom lite tv ikväll (Arga Snickarn) sen ska vi alla sitta här hemma på helspänn...


Sambon ska snart på arbetsintervju så vi håller tummarna här i familjen. Ska fundera på att krypa ner i sängen och kolla lite tv kanske. Ja jag vet, man ska inte, får inte, bör inte men det struntar jag i... Mitt liv, min säng så jag gör vad jag vill.


Något måste jag göra och detta vill jag göra så därför förnekar jag mig det inte heller så det så... Vad har ni gjort idag och vad kommer ni göra resten av dagen ?


Glöm inte att rösta där borta -------------------->


Av Michael - 18 februari 2009 12:07



Utmanad av Ammis

Och hon vill att jag listar mina 6 Äckligaste/Vidrigaste Maträtter...

Hur enkelt som helst !


  • Rotmos & Fläskkorv... (ALDRIG att jag äter rotmos)
  • Blodpudding... (Vidrigt) 
  • Grönkålssoppa... ( Obeskrivligt )
  • Stuvad Brysselkål... ( Hallå Mor & Far... Hur kunde ni? )
  • Bruna Bönor... ( Gaslarm )
  • Fläsk med Löksås... ( Usch, Vidrigt, Hemskt )


Jag utmanar följande:



Först och främst sen får ni andra gärna deltaga. Tala om när ni fyllt i så jag får läsa om era hemska matupplevelser snälla... Kul och se om vi har samma hemska avsmak.


Kram Micke



Av Michael - 18 februari 2009 11:24




Var namnet jag fick av min underbara vän Jana... Hon var säkert energiskt ironisk men det klingade ljuvt i mina öron och jag fick mig ett gott skratt. Uppe 8:20 imorse och ut med Leo sen iväg och handla mat. sambon stressa på för hon skulle minsann inte missa FÖR mycket av skidorna som började 10...


Köpte med oss nybakat bröd och nyponsoppa så vi fick lite gott att äta under tiden skidorna pågick. Jag njöt mer av brödet än av skidorna skall medges och skidorna är inte slut än så jag tog skydd här vid datorn en stund utan att få höra klagomål...


Idag Jana ska din "Blogg Guru" äta spagetti med köttfärssås. Hade planer på Orientaliska Räkor men det sprack eftersom sonen redan igår sagt att han ville ha köttfärssås till middag idag.


Men här kommer receptet igen som säkert flera av er redan läst många gånger men kan inte hjälpas... DET SMAKAR GUDOMLIGT GOTT !!!




 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards