•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

Håll i dig...

Av Michael - 18 februari 2009 15:08




Jana... Nu ska Guru Galningen skriva igen...

Magen full med mat och ska inte äta en gnutta mer idag känns det som.

Inget mera att göra idag förutom lite tv ikväll (Arga Snickarn) sen ska vi alla sitta här hemma på helspänn...


Sambon ska snart på arbetsintervju så vi håller tummarna här i familjen. Ska fundera på att krypa ner i sängen och kolla lite tv kanske. Ja jag vet, man ska inte, får inte, bör inte men det struntar jag i... Mitt liv, min säng så jag gör vad jag vill.


Något måste jag göra och detta vill jag göra så därför förnekar jag mig det inte heller så det så... Vad har ni gjort idag och vad kommer ni göra resten av dagen ?


Glöm inte att rösta där borta -------------------->


 
 
hanna

hanna

18 februari 2009 18:07

hur ahr det gått+,,,ska svara på utmaning senare,,kram

http://www.hanna76.bloggagratis.se

 
Soffie

Soffie

18 februari 2009 19:05

wow vilket vackert vinterträd å lycka till för frugan som ska på intervju,
må gott

http://soffie69.blogg.se

 
hanna

hanna

18 februari 2009 20:01

var det inte nån intervju??,,,

http://www.hanna76.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

18 februari 2009 20:20

Ja, vad har jag gjort idá..
Joo, jag har ju jobbat.. :o))
Underbart att ha ett jobb att gå till, även om det bara är på 41.25 %, men jag har ju även 50 % sjukersättning (f.d sjukpension).

Jag har redan röstat, på banan.
Hoppas att det gick bra för din sambo idá..

Ha en bra kväll... // Annelie

http://minegen65.blogspot.com

 
stort och smått

stort och smått

18 februari 2009 21:28

Härlig vinterbild!

http://agneta.bloggagratis.se

 
Peggy

Peggy

18 februari 2009 21:42

Tack :-) fast jag hade nog gärna velat få ihop dom där byxorna ;-) fast nu har jag skickat tillbaka dom idag så nu glömmer jag det ;-) Oj vad kul att hon ska på en intervju..! jag ska hålla tummarna !
Ha det så gott !
Kramar!

http://www.peggygirl.se

 
mickis

mickis

18 februari 2009 22:59

gokväll,...

här är det fint.. lite hostig..

maken är sängliggande med högfeber, ledvärk, ont i hals, väldigt hostig... helt ras.. sonen hostig men ok, dottern görförkyld men på benen ;)

idag har jag passat upp på maken.. ´ringt vct & efterlyst ett recept, fick bli ganska så enveten men jag vann... varit hos mina föräldrar och fixat lite grejer, handlat, hämtat ut receptet, lagat mat, varit chaffis samt promenerat m Zingo..

När är intervjun? *håller tummarna*
godnatt!

http://mermickis.blogspot.com

 
Jana

Jana

19 februari 2009 10:48

vart har mr blogg guru tagit vägen då??
Har gått många timmar nu sedan senaste inlägget =)

http://www.metoyou.bloggagratis.se

 
Daniel

Daniel

19 februari 2009 11:09

Nu hoppas vi frugan kirrar jobb!

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
Ingen bild

Micke

19 februari 2009 11:19

Svar Jana:

Ja får ju lugna ner mig för du klagar på mig annars och kallar mig galning ;) Trodde inte du sakna mig ändå :D *Pöss*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards