•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Herregud vad man jagas

Av Michael - 19 februari 2009 11:20



Av denna Jana hela tiden... *blink*

Först är man Blogg Guru, sen är man galning och nu skriver jag inte tillräckligt ofta utan jagas med blåslampa... =)

Aldrig är hon nöjd... Inget skriver hon själv i sin fina blogg.


Snön bokstavligen vräker ner och det ser inte du Jana i din källare... Minus 1.7 grader och snön faller ner till sonens stoora glädje. Får se om sonen ger sig ut i backen och tar sin snowracer. Eller så stannar han inne idag med och leker med sina Bakugan leksaker som han fastnat för på Cartoon Network...


Jaha... Vad ska man nu skriva för att underhålla läsare och slippa få dem på halsen med klagomål... *fniss*

Jo jobbet sambon sökte och blev intervjuvad inför var inte som hon trodde det var. Dem sökte en dammsugarförsäljare och för att tjäna pengar var man tvungen att minst boka 40-50 besök/månad alltså 2-3 ggr/dag.


Hon kände redan på vägen hem att detta var inte den säkerhet hon sökte utan kommer att leta vidare efter annat jobb. Helst önskar hon sig nattjobb så antingen inom vården eller som taxichaufför...


Om man skulle byta ut shortsen mot byxor och ge sig ut och skotta lite nu när snön har avtagit. Ta lite utanför mig och hos mina föräldrar kanske. Skulle kunna hjälpa andra med liten försynt ersättning men det vågar jag inte fråga om så jag tar mitt egna och mors sen får det vara bra...


Sköt om er... Ja du med Jana ;)




 
 
Jana

Jana

19 februari 2009 11:46

Jo jag vet allt att det snöar ute hehe..
har vart till posten precis och hämtat paket =(

http://www.metoyou.bloggagratis.se

 
Jana

Jana

19 februari 2009 11:49

hehe du jagar ju mig med blåslampa, så då får väl jag jaga dig också =)

http://www.metoyou.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Micke

19 februari 2009 12:03

Svar Jana:

Hahaha... Jaha så du ser det på detta vis ;) Men ja jagar väl inte dig gumman :D
Skönt att du får se dagsljuset med öppna ögon ;) Kram

 
Ammis

Ammis

19 februari 2009 12:13

Men Micke då, sååå fina kommentarer du slänger ut dig bara så där. Tänk om jag går och blir högfärdig nu...ha ha. Skulle inte tro det, men tack iaf.
Ha en bra dag o. var rädd om ryggen om du ska skotta,själv överlåter jag det åt andra.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
jette

jette

19 februari 2009 13:10

Akta er för de där dammsugarförsäljarjobben.
Räknar man på det så är det omöjligt att ha så många visningar. Dessutom så har jag hört att om man nu skulle råka komma upp i det antalet de kräver så svarar de inte på just DINA samtal. Min syster sålde ett tag!!

Ja! jag har en till blogg :-) hehe

http://lydnad.blogg.se

 
mickis

mickis

19 februari 2009 13:25

var det Kerbie dammsugare... isf förstår jag henne ;)

Hoppas hon hittar ngt nytt snart!

Kramizz Gurun

http://mermickis.blogspot.com

 
Annelie

Annelie

19 februari 2009 13:41

Hmm.. dammsugarförsäljare,, nääee
*skakar på huvudet*
Det är nog ingé drömyrke..
Äré dessa dammsugfare som är sååå fruktansvärt dyra som hon i sådana fall har sålt..??
Har din sambo Taxiförarlegetimationen..??

Ha en bra dá i snön.. // Annelie

http://minegen65.blogspot.com

 
Majsan

Majsan

19 februari 2010 22:25

Kerbie hette eller heter Svenska G3 här i Sundsvall. Ett jäkla rabalder om dom för många år sedan. Facket och hela skiten var på dom. Jävla lurendrejare var de.

http://www.crismas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Måndag 18 mars 06:36

      Och jag går ut med denna känslan just idag.       Gick och la mig efter 22 igår och vaknade ganska utvilad efter 4 och sen 2 timmar senare vaknar frugan och rufsar till håret på mig.   Betalat räkningar och snart ska vi...

Av Michael - Söndag 17 mars 13:12

      Jo det ska jag tala om för dig. Här uppe på "gräddhyllan" Blåsut (Vänersborg, för dig som tror på Stockholm) börjar man höra gräsklippare (-2) man hör även alla hantverkare som startar sina projekt (nämnde jag -2?) det kapas ved, kl...

Av Michael - Måndag 11 mars 16:20

      Ingen hockey men jäklar va det BLÅSER I TRÄA IDAG... Nordliga vindar som nästan får Svea att lyfta så henne får man hålla hårt i denna dag.   Olika dokumentärer går växelvis här hemma nu när hustrun får bestämma. Nästa vecka b...

Av Michael - Lördag 9 mars 16:35

      Känns som jag gör framsteg med foten. I dagsläget är det en spricka kvar att behandla. Varje gång man kolla upp tån så hoppas jag men som så många gånger är det en sårficka som måste klippas upp.   Slipper dock massa omläggninga...

Av Michael - Lördag 9 mars 16:28

      Ja detta var inte den starten jag ville ha. Fick många timmars sömn inatt så det var skönt.   Hockey gav ingen glädje tyvärr. Kan finnas hopp om att ta 1 poäng eller 2 då vinner VI serien så än är det kanske inte hopplöst.   ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards