•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Michael - 26 februari 2009 22:54



Fick massa skäll för bil & kvinnan listan så jag får gottgöra innan sängen så jag kan sova med gott samvete... 



1. Varför får kvinnor matematik om bakfoten?
Därför att män insisterar på att det här: |----------------------| är 25 centimeter.


2. En intelligent kvinna, en intelligent man och jultomten var ute och gick. Plötsligt fick de syn på en 50-lapp på trottoaren. Vem plockade upp sedeln?
Den intelligenta kvinnan såklart… de andra två finns inte.


3. Varför döper män sina penisar?
Därför att de inte vill att en främling fattar 90% av deras beslut.


4. Vad är mannens syn på att hjälpa till i hemmet?
Att lyfta på benen när frun dammsuger.


5. Vad är det för skillnad på en man och E.T?
E.T ringde hem.


6. Varför går en psykisk analys mycket snabbare för män än för kvinnor?
När det är dags att gå tillbaka till barndomen är männen redan där.


7. Vad sa Gud efter att hon skapat mannen?
-Bättre kan jag.


8. Hur får man en man att göra sit-ups?
Lägg fjärrkontrollen vid fötterna.


9. Hur motionerar en man på stranden?
Han suger in magen varje gång han ser en bikini.


10. Varför vill män gifta sig med oskulder?
De tål inte kritik.


11. Varför är alla blondin-skämt så korta?
För att män ska förstå dem.

 

12. Varför kan man likna mannen vid en snöstorm?
Du vet inte när han kommer, hur många centimeter du får eller hur länge han stannar.


13. Hur många män går det åt för att poppa popcorn?
Tre stycken. En som håller i grytan och två som lyfter och skakar om spisen.


14. Vad heter världens tunnaste bok?
"Allt vad män vet om kvinnor."


15. Varför finns det inga tillgängliga, omtänksamma och känsliga män?
Därför att de redan har pojkvänner.


16. Vad är en mans uppfattning om förspel?
En halvtimmes bedjande, bönande och övertalande.


17. Vad kallas en man i handbojor?
Pålitlig.


18. Hur många män behövs det för att byta en toarulle?
Ingen vet, det har aldrig hänt.


19. Hur många intelligenta, uppriktiga, omtänksamma män behövs det för att ta hand om disken?
Båda två.


20. Varför blinkar inte kvinnor under förspelet?
De hinner inte.


Sov Gott...

Av Michael - 26 februari 2009 22:13




Agnetas bilder men finns ingen möjlighet...

Hennes fotografier ställs ut på galleri medans mina hemska bleknar i jämförelse... Man får försöka göra sitt bästa efter sin förmåga helt enkelt.


Titta gärna in till henne och se hennes underbara bilder så får ni se. Hon kommer tycka om era snälla kommentarer det lovar jag. Önskar jag hade modet att våga ställa ut men jag tänker inte ens försöka  utan jag lever i min egna lilla bubbla och inväntar tillfället då jag ska fota bilderna till vår nya hemsida...



Just nu känner jag mig som han ovanför...

Vill bara sova och vila ut, jag som inget gjort idag mer än gått ut med Leo och bloggat... ( fyy skäms ) Men jag känner att jag tar igen det nästa vecka och det ska bli skitkul att pilla & greja, serva och visa att man duger till något...



 

Nu ska jag krypa in i grottan och försöka sova ut...

Kommer säkert inte gå något vidare men jag gör ett gott försök. Ska duscha först sen byta sängkläder. Har legat på underlakan som nopprat sig i tvätt och det har varit som att sova på finkornigt sandpapper...


Önskar er en riktigt God Natt !



Av Michael - 26 februari 2009 20:42




Men jag överlever utan faktiskt...

Tack alla som vart å besök, hoppas några av er nya besökare vill lägga till i länklistan så man får flera bloggar att läsa och flera nya som vill läsa min blogg...


Tar det ganska lugnt just nu för har haft en skallebank hela eftermiddagen som ännu inte släppt så jag tog värktabletter nu så får man sova inatt hoppas jag. Hockeymatchen går sådär nu när det står 1 - 1 mellan FBK - HV71...


Sambon är snäll och fixar rulltårta med smörkräm ikväll igen för den som gjordes igår var verkligen helt underbart god... Så vi andra förutom sambon stämde in i kör och bad snällt om en ny idag...


Vad har ni hittat på ikväll ?




Av Michael - 26 februari 2009 17:24



Ammis för dina varma ord och tankar...

Hon blev så orolig för mitt tillstånd att HON skrev ett inlägg om  MIG som jag gott tycker ni kan springa över och läsa HÄR eller kanske DÄR och om ni så vill kan ni gå via min länklista men ni når henne snabbare om ni springer genom denna GENVÄG


Tack snälla Ammis för att du visar din goda vilja genom att bry dig om denna gamla tokgubbe...


Sänder även ett tack till Jana som ville sätta mig i arbete och få livet att kännas lite mer meningsfullt igen... Hennes sambo inräknas där i TACKET och hoppas han läser det annars så läser väl Jana upp det för honom...


Passar även på att säga GRATTIS till Hanna som klarade av sin halkkörning idag med goda vitsord och det var precis vad hon behövde...


Grattis Vännen


Nu ska jag gå ner och hjälpa till med att göra varm smörgåstårta till middag.

Magen skriker av hunger så nu vill jag ha mat...


Ciao !




Av Michael - 26 februari 2009 14:09




Börjar Bloggen falla på plats med bilderna igen...

Man känner sig strippad på sitt liv när inga bilder finns.


Tur man har en sysselsättning nästa vecka så man kan skriva om något meningsfullt än detta svammel som jag just nu häver ur mig.


Hockey ikväll... Färjestad vs HV71 som naturligtvis inte visas på sporten uten Brynäs - Timrå av alla skitlag :D

Får väl bosätta mig vid webbradion ikväll med då för jag har inte råd med 139:- för denna matchen tyvärr...



Av Michael - 26 februari 2009 13:41



Efter nattens uppdatering fick jag nu se att dem tagit bort en del av mina bilder samt min visningsbild... 


När kommer dem tillbaka tro ?

Är det fler som drabbats ?

Av Michael - 26 februari 2009 13:34



Vilken tid det tog att uppdatera och göra underhåll på denna sidan så... Har ju haft abstinens hela förmiddagen så det var tur att Jana mailade lite frågor så jag fick något att göra en stund... Sen så ringde ju grannen och ville bjuda på semla och de tackade man inte nej till såklart.


Snickarn kom till grannen och fixade hennes trösklar så jag bad han fixa vårat läckage i sovrummet och nu ska jag bara ringa in en målare imorgon som ska snygga till i taket.


Tänk jag som varit så petig med att försöka nå 2000 sidvisningar denna månaden har inte en aning just nu hur mycket jag tappat p.g.a detta strulande... Blogg Gurun får skriva inlägg idag så fingertopparna glöder annars får jag inte 100/dag gissar jag... *suck*



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards