•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

TACK SNÄLLA

Av Michael - 26 februari 2009 17:24



Ammis för dina varma ord och tankar...

Hon blev så orolig för mitt tillstånd att HON skrev ett inlägg om  MIG som jag gott tycker ni kan springa över och läsa HÄR eller kanske DÄR och om ni så vill kan ni gå via min länklista men ni når henne snabbare om ni springer genom denna GENVÄG


Tack snälla Ammis för att du visar din goda vilja genom att bry dig om denna gamla tokgubbe...


Sänder även ett tack till Jana som ville sätta mig i arbete och få livet att kännas lite mer meningsfullt igen... Hennes sambo inräknas där i TACKET och hoppas han läser det annars så läser väl Jana upp det för honom...


Passar även på att säga GRATTIS till Hanna som klarade av sin halkkörning idag med goda vitsord och det var precis vad hon behövde...


Grattis Vännen


Nu ska jag gå ner och hjälpa till med att göra varm smörgåstårta till middag.

Magen skriker av hunger så nu vill jag ha mat...


Ciao !




 
 
Adam

Adam

26 februari 2009 17:40

Hej!

Jag tycker verkligen om dina inlägg! Varför måste du ha 100 sidvisningar varje dag? Ok att länka?

http://www.adalun.bloggagratis.se

 
Adam

Adam

26 februari 2009 17:59

Ok att länka?

http://www.adalun.bloggagratis.se

 
Adam

Adam

26 februari 2009 18:06

Vad bra! Jag kikar in här lite då och då!

http://www.adalun.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Syster

26 februari 2009 18:07

Hej Michael! Monica heter jag och är Ammis syster:) Hon är det bästa som finns, hon betyder allt för mig, hon bryr sig.
Lycka till:)

 
Ammis

Ammis

26 februari 2009 18:17

Ha ha..tänk va lite reklam kan göra? Nu är du uppe i 61 st...o. kvällen är inte slut!! Smörgåstårtan ser god ut men det ser ut som en marängtårta men det är ju inte fel det heller, men jag antar att det är ett kilo ost på som har smält *dreggel* Nu blev jag också hungrig. Ha det gott, kommer att vara så nyfiken om du når upp till 100 st idag så jag återkommer säkert men nån mer kommentar, du blir väl trött på mig snart.... men du är ganska tacksam att terrorisera...ha ha.

Maten var säkert jättegod,jag får väl bre mig ngr knäckebröd o. lägga på lite gammal ost el. nått.....måste ju spara så man kan köpa ny TV du vet.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

26 februari 2009 18:22

Jag fattade ingenting när du förmedlade Monicas kommentar, men nu fattar jag...trög som vanligt. Jäkla unge, är hon nu runt och rotar i bloggträsket....jag som försöker hålla henne borta....ha ha. Nej, då hon är för gullig hon. Om du bara visst vad vi två har haft kul ihop, hon är 3 år yngre än mig och jag kan nog säga att vi är inte lika till utseendet men vi är ta mig fasiken lika tokiga....hi hi. Va bra, nu fick du en besökare till...Tjingeling

http://ammis.bloggagratis.se

 
Soffie

Soffie

26 februari 2009 18:40

men du varm smörgåstårta nu blev jag nyfiken ,vad har man på den?
är det gott?
ha nu en toppenkväll

http://soffie69.blogg.se

 
Peggy

Peggy

26 februari 2009 19:35

Mums..!! den där såg god ut..:-) varm smörgåstårta har jag aldrig ätit..!
Ha en fin kväll och hoppas att magen slutat kurra :-)
Kramar!

http://www.peggygirl.se

 
hanna

hanna

26 februari 2009 19:46

hej vännen!!,,va go du e!,,tack!!
o vilket bra svar du skrev på kommentaren på sidan,,tack för det med,,,hinner inte med riktigt men snart ska det väl bli ordning på det med!,,,bamsekram till dig från lilla mig!!

http://www.hanna76.bloggagratis.se

 
Mr Engström

Mr Engström

26 februari 2009 20:23

Så var även jag här och hjälpte till!:)

Ett tips för svensk textade filmer!

www.filmfix.se mycket bra sida! Vet att två av dina önske filmer finns där! Jag har redan hämtat;)! Man skall bara hyra:0!

http://mrandmrsengstrom.blogg.se

 
Ingen bild

Fenixmona

26 februari 2009 20:32

Håller statistiken nu då...Hehehe

 
Ingen bild

Fenixmona

26 februari 2009 20:49

Då får vi se om det håller...själv ska jag strax inta slafen för att orka upp till morgonkaffet och väckningen av tuppen!

 
Mats

Mats

26 februari 2010 22:03

Nämen Micke då...finns inte min hemsa med bland dina Länkar....nu blev jag ledsen i ögat..=(

http://www.metalrose.webb.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Av Michael - Torsdag 11 april 11:32

      Efter ett kort besök på Vårdcentralen tog jag mig en kort promenad hem. Visade sig att det gav 3.32 km in och nu står jag snart på 1 mil   Inte illa enligt mig även om kroppen tar stryk. Värst är konstigt nog min vänstra fotled ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards