•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

WOW... HELT OTROLIGT !!!

Av Michael - 26 februari 2009 22:54



Fick massa skäll för bil & kvinnan listan så jag får gottgöra innan sängen så jag kan sova med gott samvete... 



1. Varför får kvinnor matematik om bakfoten?
Därför att män insisterar på att det här: |----------------------| är 25 centimeter.


2. En intelligent kvinna, en intelligent man och jultomten var ute och gick. Plötsligt fick de syn på en 50-lapp på trottoaren. Vem plockade upp sedeln?
Den intelligenta kvinnan såklart… de andra två finns inte.


3. Varför döper män sina penisar?
Därför att de inte vill att en främling fattar 90% av deras beslut.


4. Vad är mannens syn på att hjälpa till i hemmet?
Att lyfta på benen när frun dammsuger.


5. Vad är det för skillnad på en man och E.T?
E.T ringde hem.


6. Varför går en psykisk analys mycket snabbare för män än för kvinnor?
När det är dags att gå tillbaka till barndomen är männen redan där.


7. Vad sa Gud efter att hon skapat mannen?
-Bättre kan jag.


8. Hur får man en man att göra sit-ups?
Lägg fjärrkontrollen vid fötterna.


9. Hur motionerar en man på stranden?
Han suger in magen varje gång han ser en bikini.


10. Varför vill män gifta sig med oskulder?
De tål inte kritik.


11. Varför är alla blondin-skämt så korta?
För att män ska förstå dem.

 

12. Varför kan man likna mannen vid en snöstorm?
Du vet inte när han kommer, hur många centimeter du får eller hur länge han stannar.


13. Hur många män går det åt för att poppa popcorn?
Tre stycken. En som håller i grytan och två som lyfter och skakar om spisen.


14. Vad heter världens tunnaste bok?
"Allt vad män vet om kvinnor."


15. Varför finns det inga tillgängliga, omtänksamma och känsliga män?
Därför att de redan har pojkvänner.


16. Vad är en mans uppfattning om förspel?
En halvtimmes bedjande, bönande och övertalande.


17. Vad kallas en man i handbojor?
Pålitlig.


18. Hur många män behövs det för att byta en toarulle?
Ingen vet, det har aldrig hänt.


19. Hur många intelligenta, uppriktiga, omtänksamma män behövs det för att ta hand om disken?
Båda två.


20. Varför blinkar inte kvinnor under förspelet?
De hinner inte.


Sov Gott...

 
 
hanna

hanna

27 februari 2009 06:39

Go morgon!,den listan va kul!!,,o du,,,,du tar också jättefina bilder!
Ska nu göra mig iordning o gå iväg i kylan,,brrr,,,kram,,(snart slipper jag gå)

http://www.hanna76.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

27 februari 2009 07:36

Sättet Micke, sättet! *blink* ; )
*fniss*

http://agneta.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

27 februari 2009 07:37

och, tack! Jag blir jätteglad när du skriver så!

http://agneta.bloggagratis.se

 
helga

helga

27 februari 2009 08:59

Bra att du jämnade ut det hela ;) Kul lista...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

27 februari 2009 09:23

*ASG*
Behövs det sägas nåt annat..??
Trevlig helg.. // Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Av Michael - Torsdag 11 april 11:32

      Efter ett kort besök på Vårdcentralen tog jag mig en kort promenad hem. Visade sig att det gav 3.32 km in och nu står jag snart på 1 mil   Inte illa enligt mig även om kroppen tar stryk. Värst är konstigt nog min vänstra fotled ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards