•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Michael - 27 februari 2009 23:54



Sov gott alla där ute... Denna är speciellt för en person !




Av Michael - 27 februari 2009 23:48



Jag gör som Hanna och gasar på innan sängen...

Äntligen fick jag till det som jag ville även om videon är sådär. Låten är så skön med full volym... ( Eller hur Hanna ? )




Av Michael - 27 februari 2009 17:52




 

- det tar 7 sekunder för maten att komma från munnen till magen

- människans hårstrå kan hålla 3 kg vikt

- längden av mannens penis är lika med längden av hans tumme ggr 3

- lårbenet är lika hård som cement

- kvinnans hjärta slår snabbare än mannens

- på varje fot har vi runt tusen miljarder bakterier

- kvinnan blinkar två gånger oftare än mannen

- vi använder 300 muskler bara för att hålla balansen när vi står 
>

>

>

* Kvinnor har redan läst färdigt detta...

* Männen tittar fortfarande på sin tumme.


Av Michael - 27 februari 2009 15:02




Elefanten och myran

Det var en gång en myra och en elefant som skulle bada. Myran sprang ut i vattnet medan elefanten såg sig förvirrat omkring. Efter en stunds förvirring sa elefanten till den badande myran:
- Myran, kan du komma upp ett tag ?

- Nä, jag vill bada, sa myran.
- Men snälla bara lite snabbt.

- Ok då, sa myran och gick upp ur vattnet.
Elefanten tittade på honom och sa:

 - Tack nu kan du gå tillbaka igen.
Något irriterat blängde myran på honom och frågade vad saken gällde egentligen.
- Äh, sa elefanten,

- Jag ville bara se om du tagit mina badbyxor.


Av Michael - 27 februari 2009 14:46



Är vår gräsmatta på baksidan...

- Ser ut som snö...

tyckte min son och undrade varför jag kalkade gräsmattan.

- Vad gör du ?

- Jag kalkar...

- Halkar du ?

- Nej jag KALKAR... *s*

- Jahaa...


Känns lite som 2 ½ Män men min son känns lite mer bright än den ungen Jake i serien... Underbar serie annars och nästa vecka startar det nya avsnitt för er som missat det.


Nu gick min son och dotter ut på picknick... Ja ni läste rätt, dem tog med sig saft och digestivekex och gick ner till vattnet. Antingen för att dottern ville slippa städa på en stund eller så ska hon träffa kompis eller killar... *laddar bössan*


Sambon åkte och hämtade sin mormor så de kommer ut och veckohandla. Ska som sagt ha Tacoskväll här och det var ett tag sen vi åt tacos så man blir lite sugen varje gång man äter det...


Vad ska ni göra/äta ikväll ?





Av Michael - 27 februari 2009 12:40


Visst är det underbart med fredag... För er som jobbar och blir lediga måste det ju kännas helt underbart. För mig är det inte speciellt annorlunda eftersom man är ledig varje dag i veckan ofrivilligt...


Har fått ett fint "Alla Hjärtans Dags Kort" med posten idag som var ifrån min vän Catarina... Lite sent men tanken som räknas och jag får inte kort mer än på födelsedagen och namnsdag så det var riktigt roligt...


Precis kollat på film som jag missade igår på tv så jag fick fixa den och se den idag ( Underworld ) Ska se 2:an med men inte just nu för ska snart välkomna hem sonen och kanske ta med Leo på en längre promenad eller biltur och sen släppa han lös...


Är ju strålande väder ute så det vore synd och skam att INTE vara ute när solen skiner och emperaturen står på +4.0 utomhus...

Ikväll blir det Tacos till middag så nu har vi fått dottern att sanera sitt rum... ( frukt i papperskorgen som lockat fram flugor ) Men vi lär få vänta nu hör jag för det är skidor på tv... " AHHHHHHHH " jag blir tokig...


Jag går och dränker mig i bäcken...






Av Michael - 27 februari 2009 09:11



Fick jag av min goda vän Catarina... Vet inte om det var menat just för mig eller om de var allmänt men jag lägger ut den här och nu...



HORMON GUIDE


Kvinnor kommer förstå det här!

Män borde lägga det på minnet!


Alla kvinnor vet att det finns dagar i varje månad när allt en man behöver göra är att öppna truten för att riskera sitt liv !

Detta är en liten behändig guidesom borde vara lika vanlig i plånboken som körkortet: varje äkta man, fästman, manlig arbetskamrat eller varje anhörig borde ha denna i sin plånbok...





Av Michael - 27 februari 2009 08:18



Och här sitter jag och läser era bloggar...

Förundras över alla som verkligen skriver om något med mening i. Känns som jag bara fyller sidorna med massa svammel medans ni skriver med händelser och det beundrar jag verkligen...


Dagens schema är totalt raderad för jag har inte en aning om vad jag ska göra idag. Kommer säkert glida in på något när man fått i sig frukost. Det sägs att föda är bra för hjärnan men undrar om det inte är ren löja med tanke på mitt födointag. ( eller hur Mariah


Ska försöka få i mig något lätt idag för jag är inte så värst hungrig men vet att jag måste äta annars blir jag illamående under dagen...

Hoppas ni får en strålande morgon, jag har kallt och ingen sol ( -3.3 ) ännu men man får hoppas att hon kikar fram... Visst måste solen vara en kvinna ? Ingen man kan skina så vackert som solen... Tänk på de *blink*



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards