•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 27 februari 2009

Fredags Skratt

Av Michael - 27 februari 2009 15:02




Elefanten och myran

Det var en gång en myra och en elefant som skulle bada. Myran sprang ut i vattnet medan elefanten såg sig förvirrat omkring. Efter en stunds förvirring sa elefanten till den badande myran:
- Myran, kan du komma upp ett tag ?

- Nä, jag vill bada, sa myran.
- Men snälla bara lite snabbt.

- Ok då, sa myran och gick upp ur vattnet.
Elefanten tittade på honom och sa:

 - Tack nu kan du gå tillbaka igen.
Något irriterat blängde myran på honom och frågade vad saken gällde egentligen.
- Äh, sa elefanten,

- Jag ville bara se om du tagit mina badbyxor.


 
 
hanna

hanna

27 februari 2009 15:12

ÅÅ får jag va med????????

http://www.hanna76.bloggagratis.se

 
hanna

hanna

27 februari 2009 15:21

hihihi,,,,mmmm
Ja,,bli han nu min svärson så ska han att få hjälpa mig med,,hihi,,,

http://www.hanna76.bloggagratis.se

 
hanna

hanna

27 februari 2009 15:35

mmmm,,visst!
kram på dig,,,,

http://www.hann76.bloggagratis.se

 
Adam

Adam

27 februari 2009 16:14

Precis min humor!

http://www.adalun.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

27 februari 2009 17:00

Jag förstår det Micke, det är för jävligt rent ut sagt. Håller mina tummar för att du ska få ett jobb o. en riktig inkoms, eller att eran firma kan få ett uppsving, men den måste ju ge lite "extrapengar", elller? Men det är ju ingen trygg inkomst för man vet ju inte när man får arbete och inte. Jag vet hur det är, gick hela förra hösten utan jobb, ingen ville ha en, trodde det var fel på mig men nu har jag jobb åtminstonne till 12 juni, sen vet jag inte. Jens har gått arbetslös i ett par månader nu men har lite vägjobb på gång och även på en däckfirman. Tur att frun i huset kammar in lite "cash"... ha ha. Får väl ta fram lackväskan annars....nej, så långt får det väl inte gå.
Ha en go fredag, och jag tycker ändå att du är positiv och det är man glad för. Du har ju din familj och Leo ;0).

Kramelikramar från mig som är på andra sidan "broa" ;0)

http://ammis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards