•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under februari 2009

Av Michael - 12 februari 2009 22:56



Dags att kasta sig i säng och försöka sova.

Har massor att göra imorgon, upp med barnen klockan 7, få sonen till taxin sen åker vi ut jag, sambon & Leo så han får springa av sig några timmar...


Efter det ska vi hem till sambons mormor och hämta inköpslista, handla åt henne och oss själva inför helgen. Sen ska sambon iväg till f.d arbetskompis på fest så vi andra får lite lugn och ro en stund... Hon kommer väl ringlandes hem runt 1-2 på natten så jag och hunden får väl gå och möta henne på vägen...


Nu ska jag raka vägen till sängen, bädda med nya fräscha lakan sen krypa ner och se lite tv (ja tänka sig Mariah) innan jag somnar in...

Hoppas att det blir som man skriver för min vana trogen är jag inte den lätta att få ner och söva direkt...


Önskar er God Natt...!!!



Av Michael - 12 februari 2009 20:44



Tur ingen mer än sonen är hemma men han förstår inte hur stor skadan är egentligen... Jag sitter och spelar Larz Kristerz Stuffparty 1 & 2 just nu och det låter verkligen hemskt. Kollar igenom dem innan jag ska bränna ut dem till min granne som önskade dem i sin samling...


Får ju hemsk gåshud när jag hör dem sjunga och hur i hela Hisingen jag kunde hålla dem som favorit i Dansbandskampen har jag inte en aning om och ska nog inte utforska det mera heller tror jag.


Nej nu får det räcka... Mina öron tål inte mera, jag måste bara byta låt... Ahhh!!! -[ Basshunter - Angel In The Night ]- dunkar genom högtalarna och min själ känner sinnesro igen... Och där fick jag stoppa den och lyssna på sista perioden av hockeymatchen mellan SSK - FBK... Tyvärr ligger dem under med 3-1 och jag belastar Divis och står för det med... Har släppt in 9-0 på 5 perioder... *usch*


Hör av mig snart igen...

Av Michael - 12 februari 2009 19:31



Jag skickar detta meddelande till alla som mailat mig.

En av er har virus.

Det är ett mycket aggressivt virus.

Titta vad det har  gjort med min mus...

















Av Michael - 12 februari 2009 17:28



Hanna har jobbat flitigt så nu fick jag göra ett litet ryck så jag hinner med...

Därför har jag nu lagt in nya varor på vår SIDA och hoppas att ni har lust att kika in idag med...


Har mera att lägga in men ska utforma det rätt och även komma på nya produkter på samma gång och då låser det sig... Har ju inte simultankapacitet som ni kvinnor har (ja jag är man, jag vet) och därav blir man stämplad som hopplöst fall direkt...


Lägga mig en stund på sängen nu och koppla av eller så går jag ner och läser lite nu när hela huset är tomt. Sambo & dotter är och solar och sonen ute och pulkar eller inne hos kompis och spelar spel... Leo har varit ute nyss och jag slipper gå ut ikväll så jag tar på mysbrallorna (shorts) och slappnar av en stund...


Take Care, Be Safe...




Av Michael - 12 februari 2009 15:20



Tog 1½ timmas vila och magen var på plats igen... 

Läst lite ur "Änglar & Demoner" med Dan Brown och den är som det står spännande och man vill läsa mer och mer. Det märkliga med mig är att jag blir så enormt trött av att läsa så jag sveper kanske 20-30 sidor/läsning.


Middagen är avklarad och idag gjorde sambon något hon egentligen hatar att tillaga men det gick bra... Vi tog ungkarlsmiddag (makaroner & köttbullar) och jag tog det lugnt med maten så jag inte blir kass igen.


Ikväll är det webb-radion som gäller igen och FBK spelar borta mot SSK och jag hoppas det ska gå vägen. Min favvospelare har tyvärr inte FBK´s förtroende längre utan släpptes till MIF där han lämnade vad han trodde ett sjunkande skepp och gick till SSK (Jonas Höglund) så nu ska vi se hur han fixar matchandet mot sin gamla klubb...


Nu ska jag surfa lite mera trafik på sidan ni alla bloggare skulle ha för att locka till er mera läsare... MER-TRAFIK

Sköt om er så hörs vi av i cyberrymden // Kram Micke





Av Michael - 12 februari 2009 11:26




Magen åker upp och ner, magsyran känns som den sitter i svaljet och jag är redigt illamående. Känns som jag ska kräkas vilken sekund som helst men vill helst gärna slippa om jag kan...


Ville bara skriva av mig och få lite "tycka synd om" sympatiersen krypa till sängen och vila mig en stund mellan toabesöken...


Sköt om er !

Av Michael - 12 februari 2009 07:53



Jaha...

Vad ska man börja dagen med nu då... Förslag ?

Sitter här och försöker vakna till liv och surfar trafik till blogg och hemsida med ett kanonprogram Mer-Trafik och det har funkat jättebra till hemsidan så nu vill jag testa det på Min & Hannas sida med...

Prova gärna själv ! (Över 10.000 Medlemmar just nu)


Igår var sambon på möte med hyresgästföreningen och blev invald i styrelsen. Hennes & grannens tanke var att hon skulle bli det och det var ordförande själv som kom med förslaget. Ganska komiskt för vi flyttade hit 2004 och detta var hennes första möte och det är jag som är medlem i Hyresgästföreningen...


Nu kanske man kan få med sina åsikter och hoppas att någon lyssnar lite mera denna gången. Grannsamverkan ska starta igen så vi kan få stopp på vandaliseringen på området... Det hjälper oss själva i slutet genom att vi slipper kanske hyreshöjningar och dyra reparationer.


Vad ska ni göra idag...?





Av Michael - 11 februari 2009 21:31



Har jag sett idag och nu är tv-veckan snart komplett...

Jag ser några speciella program i veckan som jag helst inte vill missa.

Det jag inte försöker missa är:


  • Bygglov
  • Äntligen Hemma
  • Arga Snickarn
  • Scrubs
  • Roomservice
  • Numbers
  • 2½ Män
  • Ice Road Truckers
  • Miami Ink
  • Orange County Choppers...

Ja ni ser det finns en del att se på...

Sen ser jag inte på alla avsnitt i denna lista men vill INTE missa 

snickarn, roomservice, bygglov eftersom jag älskar inredning och greja i trädgården...


Doggywalken är gjord så nu ska jag bränna ut en film, poppa popcorn sen kasta mig på sängen och njuta av: (ska va barnslig ikväll)

Madagascar Escape 2 Africa  kom på att den finns redan utbränd för den har sonen redan sett... nej den va ju kass, vilket minne man har då :( hahaha...


Tar 18 minuter att ta hem en ny så det fixar sig...

Önskar er en riktigt god natt & sweet dreams.


Kram Micke



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards