•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under februari 2009

Av Michael - 2 februari 2009 12:23




Måndagsexemplar har ju alla hört talas om och under min tid på SAAB i Trollhättan byggdes många såna exemplar.

Känns lite som jag själv vore en sådan när jag vaknade vid 10-tiden imorse... Började hosta direkt och fick en huvudvärk som hette duga. Varje gång jag hostade skaka det till som ett eko i skallen och de va mindre behagligt.


Inget tycks bli som det ska utan antingen lite bättre ena stunden eller sen vända käpprätt ner i källaren utan belysning...

Ska väl vända snart hoppas jag utan att dricka grummelvatten utan det får bli ut i skogen och leta rätt på en shaman eller en kvastflygande anskrämlig dam som kokar ihop en soppa av grodlår, krokodiltårar, fladdermusvingar... Ja ni fattar vart jag vill komma med det hela hoppas jag.


Nä om man skulle ta och vila ögonen en stund kanske så man orkar med dagen som den är. Igår somnade jag 19 på kvällen men vaknade tyvärr strax före 22  och sonen somnade 5 och vaknade 9 sen var han vaken ett tag men lyckades somna och vakna utvilad idag samtidigt som mig runt 10...


Hoppas er dag är bättre... Kram



Av Michael - 1 februari 2009 14:46




Skulle jag gärna göra om kroppen tillät mig detta...

Idag är en sån där dag man önska att man inte gick ur sängen. Huvudet bultar, bihålorna knäpper när man snyter sig och näsa, ögon rinner hela tiden och ljusskygg är jag med... (Vampyr?)


Ingen lust att göra något alls idag och just denna dag då solen lyst och temperaturen står iofs på -2.4 så jag gjorde rätt i att stanna inne. Sonen blev sjuk inatt så nu hostar och snorar han med och är hes i halsen. Nu väntas bara att hans öron börjar värka och att sambon blir förkyld hon med. Idag har hon annat skälför huvudvärk och det stavas VIN... *s*


Laddade nyss diskmaskinen och kollade vad vi skulle ha till middag men det fanns inget kändes det som trots att frysen är full... Ingen ork att göra mat och snart ska sambon med dottern till mormor & morfar där dottern ska sola i mormors halvkropps solarium...


Va hittar ni på idag mina underbara vänner...?



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards