•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under februari 2009

Av Michael - 28 februari 2009 13:43




Fått massa frågor om vad/vem jag såg utanför på baksidan i solskenet...

Det får väl bli min lilla hemlighet anser jag. *blink*

Nu har jag och dottern varit ute på promenad och haft jättekul så detta gör vi om igen hoppas jag...





Det var riktigt skönt och friskt i luften... Och jag fick fotat massa bilder och jag hoppas dem faller i smaken.



 

Tänker inte lägga ut några bilder på mig för dels vill jag inte skrämma er och sen anser min dotter det vara " EGO " bilder så jag får väl sluta fota mig själv och mitt " STORA EGO "



Kanske dyker upp en nytagen bild på mig någon annanstans om ni har tur och om ni våga titta...

Hustomten/Trädgårdstomten har jobbat ute på framsidan efter promenaden.


I dottern och Leo´s sällskap sopade jag rent på framsidan, plockade bort allt granris och den högen var ungefär 1 meter hög och vägde inte mycket men armarna gick knappt runt högen och det var säkert 150-200 meter att bära den så det kändes i armarna...


Tyvärr så är ju inte denna förbannade skidåkning slut så jag ska vila lite nu innan maten som jag hoppas sambon vill tillaga till oss idag. Känner att jag kan slippa göra de efter allt slit jag gjort...



...Till Er Alla...



Av Michael - 28 februari 2009 11:24



Passar bra nu när sambon snart ska se på detta eländiga skidåkande så jag tar med mig dottern som föreslog detta och går ut i solen och fotar...

Musiken har dunkat hela förmiddagen så nu vill jag höra lite fågelkvitter och känna solen värma ansiktet och själen...


Ha det så gott så hörs vi av senare... Kram



Av Michael - 28 februari 2009 10:54



Never Forget YOU...



Av Michael - 28 februari 2009 10:06



Trots allt Lördag...  ( Hänger ni med )




Av Michael - 28 februari 2009 09:36




Oortodox frukost och solen skiner...

Vet inte vad dagen har installerat för mig men det blir säkert bra hur det än blir...


Det är ju trots allt Lördag...

Många glädjeämnen idag tycker jag.


  • Solsken
  • Ögonen fick se något vackert när jag åt frukost
  • Ishockey Brynäs - Färjestad ( 18:30 )
  • Slipper titta på Melodifestivalen ( Yahooo )


Ja ni ser vilken glädjeyra...
Avslutar denna blogg med en " vakna till svänga benen video "
( Ska inte spela för högt då Ammis bihang har tunga ögonlock idag ) *blink*




Av Michael - 27 februari 2009 23:54



Sov gott alla där ute... Denna är speciellt för en person !




Av Michael - 27 februari 2009 23:48



Jag gör som Hanna och gasar på innan sängen...

Äntligen fick jag till det som jag ville även om videon är sådär. Låten är så skön med full volym... ( Eller hur Hanna ? )




Av Michael - 27 februari 2009 17:52




 

- det tar 7 sekunder för maten att komma från munnen till magen

- människans hårstrå kan hålla 3 kg vikt

- längden av mannens penis är lika med längden av hans tumme ggr 3

- lårbenet är lika hård som cement

- kvinnans hjärta slår snabbare än mannens

- på varje fot har vi runt tusen miljarder bakterier

- kvinnan blinkar två gånger oftare än mannen

- vi använder 300 muskler bara för att hålla balansen när vi står 
>

>

>

* Kvinnor har redan läst färdigt detta...

* Männen tittar fortfarande på sin tumme.


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards