•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under februari 2009

Av Michael - 21 februari 2009 19:58



Att sitta här och tro man ska få inlägg när alla kollar på schlagerknas...

Jag tar mig en liten skål med chips och dricka sen kollar jag på annat istället som är mer roande för min del då.


Varit inne hos mina föräldrar på våffla och sen gick jag hem med gasig mage och tog Leo med mig hem. Resten av familjen stannade kvar, sonen spelade på farfars dator och gick inte att få kontakt med alls... *s*


Dottern skulle komma hem snart för hon ville troligen spela Sims och sambon ska väl se på schlagerfestivalen där borta eller så kommer hon hem snart hon med... Hoppas ni haft/får en trevlig kväll framför tv:n och att rätt låt vann...


Kram

Av Michael - 21 februari 2009 16:49




Färjestad leder med 2 - 0 efter 1:a Perioden...

Härlig känsla om det håller sig för blir dem seriesegrare får dem fina pengar och även ett fripass till EHL där det finns stora pengar att spela om.


Ungkarlsmiddag bjöd sambon på idag... (Köttbullar & Makaroner)

Det slank ner lent och gott i magen och ligger nu på botten och vilar upp sig innan de ska ut bakvägen... *asg*


Efter att hockeymatchen är klar blir det våfflor med sylt och grädde hos mina föräldrar *mumma* och det är man inte sen att tacka ja till...


Nu ska jag bränna ut en skiva till min vän Catarina... (Lady Gaga) och hoppas att hon ska bli glad för detta. :o) Sen lyssna vidare på hockeymatchen som ägs av FBK & Jonas Gustavsson...

Av Michael - 21 februari 2009 12:52



Dottern har äntligen vaknat... (12:49)

Varför kan inte tonåriga flickor tvätta av sig sminket innan sängen ?

Det ser skrämmande ut att försöka väcka en unge med kolsvart runt ögonen

som sen dessutom har smetats ut i ansikte och sängkläderna...


Själv la jag mig i sängen och kollade på Discovery Channel och trodde att jag missat skidorna men det visade sig att nu ska det bli jaktstart damer... *suck*

eländet tar ju aldrig slut och till hockeymatchen är det 3 timmar kvar tills den börjar... *gråter*


Om jag skulle... nää det vill jag inte. hahaha... Ni får inget veta *blää* så fjantigt barnslig jag var nu då... *usch & fyy*

Ska ta mig en banan som skidåkarna gör och fortsätta att läsa min bok en stund. Önskar er en fortsatt trevlig eftermiddag. 


Kram




Av Michael - 21 februari 2009 10:27



Gick bra förra gången så nu hoppas jag det funkar igen...

Händer inte mycket här hemma nu när skidorna pågår och sonen nyss har vaknat och väntar på att hans mamma ska köra honom till en kompis så dom får leka av sig några timmar ute i snön.


Får vi lite lugn och ro här hemma några timmar... Och du Jana ! Visst prata han om dig igår, allt han hade att säga tills han somnade igår var:


- Imorgon ska vi låna Jerker & Janas Wii spel...

- Vi ska få låna det i 4 dagar

- Jag ska bestämma spelen vi ska låna

- Jana sa att jag fick låna imorgon

- Vilken tur Jana sa att jag fick låna deras Wii...


Ja du har berört hans lilla hjärta och du är troligen hans favorit... *blink*

Han gick igång som en laserskrivare och sluta inte förrän han slockna i sängen *puuh*



Av Michael - 21 februari 2009 09:10




Direkt på morgonen men denna gången var det routern som inte ville vara med... Hade precis skrivit klart inlägget och skulle publicera det då gick routern offline. AHHHH !!! Skitrouter ärligt talat.


Hoppas ni får en bättre dag än mig för jag får genomlida skidor hela dagen... Vilken tortyr *suck* tur det är Lördag och Färjestad möter Modo då kan jag smyga undan detta elände... *s*


Sköt om er... Kram Micke

Av Michael - 20 februari 2009 23:31



Fler än jag som haft problem med bloggandet så då slipper jag slita mitt hår utan kan lugnt klippa det till morgonen...

Hade tänkt spara till längre men jag fixar det inte så imorgon klipper jag ner det till 1 mm...


Stillar mitt blogghjärta och Mr Blogg Guru faller ner i djup sömn... Tack för alla lugnande ord från er som skrivit. Sov Gott nu Jana och njut av din lediga dag.


Alla ni andra hoppas jag får sova gott med... Natt Natt






Av Michael - 20 februari 2009 20:27




Som har så mycket problem ?

Tur man har fått i sig kycklinglåda ikväll så man får tillbaka en del av kroppens

balans... Kram på er

Av Michael - 20 februari 2009 20:25



Orkar inte mera... Ju kortare inlägg ju lättare kan man få inlägget godkänt.


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards