•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Michael - 6 mars 2009 16:54




Är min mage bedömd som just nu...

Sambon stekte pannkakor till middag och efter 3:e är man lagom mätt men ska prompt stoppa i sig minst 2 till så magen blir proppmätt.


Har haft ett H-vete med min tå jag sparkade i hantlarna... Den har växt i storlek och ömmar mer nu är när jag slog i den. Mycket egendomligt men det läker väl så småningom.


Ohh crap va magen är tung då, inte så konstigt då pannkakor är gjorda på mjöl & mjölk... Det blir en stor degklump i magsäcken... :)

Vad har ni fått i er för smarrigt idag ?



Av Michael - 6 mars 2009 12:51



Att se en film så nu ska jag fixa detta...

Ska se på:



Och senare ikväll kanske familjen ska se på:



Är ju en historiskt sanningsenlig film och skall vara underhållande och det är en av filmerna jag har väntat på faktiskt.
Finns massa andra filmer jag vill se men jag får snällt vänta på att dem ska komma ut på marknaden...


Önskar er alla en trevlig fortsättning på denna fredag...

Kikar in sen efter filmen och ser hur ni andra har det.


Kram Micke





Av Michael - 6 mars 2009 10:59



Kunde göra något åt mina usla resultat...

Fixade bara 20 sit-ups men det är inget jag kommer nöja mig med utan

kommer öka pressen på mig själv.


- I feel the pressure...



Av Michael - 6 mars 2009 10:12



Ja inte är det 2009 utan snarare 2019... *asg*

Försöker starta ett sundare liv varje vecka men nu har jag börjat köra med hantlarna mer och mer vilket känns lite hälsosammare...


Sen är ju stora magen ett ENORMT problem men det ska jag försöka ta itu med den också hoppas jag. Får se hur många sit-ups jag fixar för DET var ett tag sen jag gjorde. Funderar på att skaffa mig en vadderad matta att ligga på så slipper ja ligga direkt på golvet. Eller så sparar jag till en sit-up bänk...


Partytåget går vidare med....:::::::::::::::::



Av Michael - 6 mars 2009 09:30




Ser tufft ut just nu och igår var det en liten kort ljusning i tunneln...

Härligt med ljusglimtar när livet är som tungast. Vi har massor att göra men får inte lön för mödan förrän jobben är gjorda så därför ser jag på framtiden med tillförsikt...


Men nu ska vi glömma de dåliga och gå vidare...

Det är ju fredag för guds skull och då ska man inte vara ledsen eller hur. svårt för vissa kanske att vara glada och jag förstår dem.



Vad ska ni ha för er idag då...

Själv ska jag bara ta det lugnt och sen förmodligen jobba

efter att sambon handlat med sin mormor.



Av Michael - 6 mars 2009 09:23




En av mina mycket goda vänner fick ett tråkigt meddelande igår... Förstår att hon blev ledsen när en vän till henne gått bort. Inte roligt när ens vän blir ledsen så för henne tillägnar jag denna låt...Tänker på dig vännen // Kram



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards