•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Michael - 12 mars 2009 23:54




Känner mig som den värsta hetsätaren efter att ha avnjutit god mat och tydligen var det för mycket enligt de flesta kommentarer... Får svälta mig nu resten av veckan så jag slipper flera klagomål längre fram i tiden...


Knappt jag vågar tala om att jag kokade 2 majskolvar till kvällsmat och mumsade i mig. Ahh !!! skit nu gjorde jag ju det ändå... Får helt enkelt börja göra mer fysiska saker hemma och ligger snön kvar imorgon ska jag börja skotta lite...


Kommer ligga grubblandes hela natten nu och hoppas att ni kan förlåta mig för mitt eländiga frosseri... En av de 7 dödssynderna, kan trösta er med att jag INTE har dem andra 6 instängda i garderoben...


OBS! OBS! OBS! Har inte tagit illa vid och har varit ironisk hela tiden...


Önskar er alla en godnatt... Själv ska jag snyta mig sen sova !!!


Natt Natt



Av Michael - 12 mars 2009 17:03



Vart bjuden på middag hos mina föräldrar och mamma hade gjort 2 helrör med ärtsoppa (ja dem stora) och jag fick i mig 4 tallrikar med ärtsoppa sen 12 mindre pannkakor (sluta läs Mariah) *s* så nu är jag PROPPMÄTT


Kommer inte få i mig något mer idag men kommer säkert förlora en del utrymme under kvällens gång i form av det gastäcke jag kommer ge ifrån mig skulle jag gissa på...


Nu ska jag lägga mig och smälta maten en liten stund för mage och fötter känns som cementformar just nu...

Sköt om er mina vänner... *prutt* 

Ooops !!! Förlåt mig... ;)



Av Michael - 12 mars 2009 15:21




Betalade för en tjänst på vovve.net och den blev inte godkänd...

Fick mail om att man kunde använda en ny tjänst "PremieAnnons" för 30:- och jag nappade direkt. Man exponeras på 2 ställen i annonsen och "premieannonsen" fick en större bild som ni ser... 


Det är annonsen med " Maskinbroderade Hundmärken & Tasshanddukar " det gäller så kika gärna in om ni har intresse eller bara är nyfikna. :)

Brukar inte få så många beställningar men för 30:- är jag villig att försöka. Alltid får man någon intresserad som kanske lägger på minnet sen mailar eller ringer i framtiden...


Ooops... skulle ju ringa en kund och fråga om klockslag för hämtning av kläder. Hörs senare !!!





Av Michael - 12 mars 2009 14:18



Tyckte jag bestämt hade sagt till om att jag ingen mer snö ville ha och så rasar snön ner utanför just nu... Kom lite smått och tänkte det blir nog lugnt men nu faller det som ja f-n vet vilket ord jag ska använda... ;o)


Nu är jag arg på Kung Bore...

Han får skärpa till sig och förstå att han inte är välkommen längre.

Han lyssnar säkert inte på mig men vill göra mig hörd och få det noterat...


Idag ska vi ha ärtsoppa & pannkakor med sylt och grädde !


Thats it 4 me just nu...!!!


 


Av Michael - 12 mars 2009 11:51



Vår dagliga blogg...

Inte haft huvudet på skaft idag utan mest ramlat omkring i en dimma. Trött, däven och allmänt borta mer eller mindre.

Fick i mig frukost sen gick jag mer eller mindre och somna igen medans sambon satt och gjorde klart sista tröjorna som kunden kommer och hämtar imorgon.


Nu ska jag brodera min vän Stefans tröjor med den väl genomtänkta texten som en del frågat om: MACMAA som på Thailänska är ett ord för "analklåda på hundar" varför i helskotta man ska ha ett sånt namn på en tröja övergår mitt förstånd men jag gör det kunden önskar och går vidare sen...


Önskar er en fortsatt härlig dag... Kram Micke



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards