•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Michael - 14 mars 2009 16:07




Inget att skriva om egentligen men jag känner mig en aning bättre nu när jag fått ur mig allt ur magsäcken. Vätskan är ju värst för den gör mer skada under tiden man mår illa men sen efter att man har kräkt ur sig allt måste man ju fylla på mer vätska igen...


Familjen åkte på middag medans jag stannar hemma och tur var väl det med tanke på det som jag nyss fick ur mig. Beställde yoghurt med aktiv bakterieflora och vichyvatten så nu ska jag klara mig resten av dagen efter dem kommer hem...


Kryper ner igen för jag fryser och skakar som ett löv... Take Care !


Tack era tröstande ord, Dem värmer ! Kram Micke

( Jag gör som katten, Trynar... )



Av Michael - 14 mars 2009 12:26




Just nu och är redigt illamående...

Går mellan säng och toa var 30:e minut och är troligen därför jag sjönk i dvala igår kväll så tidigt. Har nog fått en släng av magsjuka och den dök på mig direkt efter frukosten för jag har legat i sängen efter att jag fick i mig dagens första mål...


Kommer inte äta mat ute idag och vill dem andra det i familjen så får dem göra det utan mig för jag kommer vara sparsam med intaget idag. Ingen lust alls att äta sen vill ja inte fylla magen med mat som troligen kommer ut oralt...


Nej nu skiter jag i detta och kryper ner under täcket igen...

Hoppas ni får en mycket bättre lördag än mig för detta är verkligen

ingen rolig dag att uppleva...



Cyberkramar till er alla !





Av Michael - 14 mars 2009 09:44




Hoppas nattens sömn har varit bra...

Själv gick jag utmattad i säng runt 23:20 och somnade väldigt fort. Kroppen sa till igår och jag såg inte ens på tv utan vände mig om och somnade...

Vet inte om kroppen är under attack av något främmande men det ger väl sig om några dagar då det antingen bryter ut eller försvinner helt.


Frukosten avklarad nyss och snart ska jag ringa Koppargrillen och se vad som gäller för kupongerna så vi kan boka middagsbord. Sambn ska säkert se melodifestivalen så vi kan nog inte äta på kvällen och det är nog lika bra för dem har bar i lokalen så det kan nog bli lite stökigt...


Vill äta middag i lugn och ro utan störande element...

Ja sån är jag och det står jag för utan tvivel. Hur tycker ni det ska vara om ni äter ute ?



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards